Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
MBE group
Data aktualizacji: 2019-02-15
Warszawa, mazowieckie
Obsługa klienta
angielski
Data aktualizacji: 2019-02-15 Aplikuj
Łączymy pracodawców i kandydatów, świadcząc kompleksowe usługi z zakresu rekrutacji i employer brandingu. Obejmują one konsulting oraz wsparcie kreatywne i logistyczne dla pracodawców pod marką MBE:branding, działalność wydawniczą skierowaną do finansistów (serwis rekrutacyjny www.KarierawFinansach.pl oraz przewodnik „Kariera w Finansach i Bankowości”) oraz obcokrajowców szukających zatrudnienia w Polsce (projekt Careers in Poland), a także system do zarządzania projektami rekrutacyjnymi – AppManager.
Rekrutujemy na stanowisko:
Customer Care Specialist
Warszawa, mazowieckie

Czym będziesz się zajmować:

  • Komunikacją z klientami (obecnie na rynku polskim, a w przyszłości również z klientami zagranicznymi) - chat, email, telefon
  • Rozwiązywaniem problemów klientów
  • Będziesz odpowiedzialny/a za obsługę obecnych i nowych klientów - odpowiadanie na pytania, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych, pomoc przy konfiguracji systemu, demo prezentacje oprogramowania.
  • Weźmiesz udział w procesie sprzedażowym, ale nie będziesz brać udziału w aktywnym poszukiwaniu nowych klientów. Natomiast dzięki dobrej opiece nad potencjalnym klientem i zwiększonym zaangażowaniu wobec niego będziesz częścią zamykania procesu sprzedażowego.
  • Będziesz konfigurować i prezentować system nowym klientom online oraz zbierać informacje zwrotne
  • Przyczynisz się do rozbudowy bazy wiedzy i innych elementów wspomagających procesy wdrażania klientów
  • Współpracą z innymi osobami/działami (rozwój produktu, działania marketingowe, sprzedaż)

O Tobie:

  • Bardzo dobrze komunikujesz się w języku polskim i angielskim.
  • Rozmowa z klientami i chęć pomocy im to coś, co uwielbiasz codziennie robić.
  • Jesteś fachowcem w dziedzinie rozwiązywania problemów i z przyjemnością przejmujesz inicjatywę, aby jak najlepiej pomóc czy doradzić klientowi.
  • Łatwo odnajdujesz się w obsłudze oprogramowania, szybko uczysz się nowych systemów i narzędzi, bo Cię to kręci.
  • Jesteś zorientowany/a na cel, chętny/a do nauki i rozwoju.
  • Posiadasz otwartość na zmiany i jesteś odpowiedzialny/a za swoje decyzje - nie boisz się ich podejmować.
  • Mile widziane doświadczenie z oprogramowaniem dla HR i/lub narzędziami typu SaaS
  • Mile widziane doświadczenie lub zainteresowanie marketingiem internetowym

Oferujemy:

  • Pracę na pełen etat z biura w centrum Warszawy
  • Formę umowy dopasowaną do Twoich potrzeb
  • Możliwości rozwoju w dziale obsługi klienta i szlifowania warsztatu w marketingu online
  • Bezpłatny kurs j. angielskiego
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dofinansowanie do karty MultisportPlus
  • Nieformalną atmosferę w zgranym zespole
  • Cotygodniową porcję świeżych owoców
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski