Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
MBE group
Data aktualizacji: 2019-03-15
Warszawa, mazowieckie
Obsługa klienta
angielski
Data aktualizacji: 2019-03-15

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Podobne oferty pracy

Łączymy pracodawców i kandydatów, świadcząc kompleksowe usługi z zakresu rekrutacji i employer brandingu. Obejmują one konsulting oraz wsparcie kreatywne i logistyczne dla pracodawców pod marką MBE:branding, działalność wydawniczą skierowaną do finansistów (serwis rekrutacyjny www.KarierawFinansach.pl oraz przewodnik „Kariera w Finansach i Bankowości”) oraz obcokrajowców szukających zatrudnienia w Polsce (projekt Careers in Poland), a także system do zarządzania projektami rekrutacyjnymi – AppManager.

Rekrutujemy na stanowisko:

Customer Care Specialist

Czym będziesz się zajmować:

  • Komunikacją z klientami (obecnie na rynku polskim, a w przyszłości również z klientami zagranicznymi) - chat, email, telefon
  • Rozwiązywaniem problemów klientów
  • Będziesz odpowiedzialny/a za obsługę obecnych i nowych klientów - odpowiadanie na pytania, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych, pomoc przy konfiguracji systemu, demo prezentacje oprogramowania.
  • Weźmiesz udział w procesie sprzedażowym, ale nie będziesz brać udziału w aktywnym poszukiwaniu nowych klientów. Natomiast dzięki dobrej opiece nad potencjalnym klientem i zwiększonym zaangażowaniu wobec niego będziesz częścią zamykania procesu sprzedażowego.
  • Będziesz konfigurować i prezentować system nowym klientom online oraz zbierać informacje zwrotne
  • Przyczynisz się do rozbudowy bazy wiedzy i innych elementów wspomagających procesy wdrażania klientów
  • Współpracą z innymi osobami/działami (rozwój produktu, działania marketingowe, sprzedaż)

O Tobie:

  • Bardzo dobrze komunikujesz się w języku polskim i angielskim.
  • Rozmowa z klientami i chęć pomocy im to coś, co uwielbiasz codziennie robić.
  • Jesteś fachowcem w dziedzinie rozwiązywania problemów i z przyjemnością przejmujesz inicjatywę, aby jak najlepiej pomóc czy doradzić klientowi.
  • Łatwo odnajdujesz się w obsłudze oprogramowania, szybko uczysz się nowych systemów i narzędzi, bo Cię to kręci.
  • Jesteś zorientowany/a na cel, chętny/a do nauki i rozwoju.
  • Posiadasz otwartość na zmiany i jesteś odpowiedzialny/a za swoje decyzje - nie boisz się ich podejmować.
  • Mile widziane doświadczenie z oprogramowaniem dla HR i/lub narzędziami typu SaaS
  • Mile widziane doświadczenie lub zainteresowanie marketingiem internetowym

Oferujemy:

  • Pracę na pełen etat z biura w centrum Warszawy
  • Formę umowy dopasowaną do Twoich potrzeb
  • Możliwości rozwoju w dziale obsługi klienta i szlifowania warsztatu w marketingu online
  • Bezpłatny kurs j. angielskiego
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dofinansowanie do karty MultisportPlus
  • Nieformalną atmosferę w zgranym zespole
  • Cotygodniową porcję świeżych owoców
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski

Podobne oferty pracy

Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski

Podobne oferty pracy

Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski