Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, w związku z budową nowych struktur, poszukujemy doświadczonego kierownika zespołu ds. obsługi klienta.
Opis stanowiska:
- zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem zajmującym się procesami eksportowymi, wystawianiem faktur, kontaktowem z przedstawicielami handlowymi, rozwiązywaniem problemów i skarg, nadzorowaniem terminów płatności i zarządzaniem danymi w systemie SAP dla poszczególnym spółek w Europie,
- szkolenie, mentoring i coaching osób w zespole,
- zarządzanie projektami mającymi na celu usprawnienie procesów biznesowych w organizacji,
- raportowanie wyników pracy zespołu,
- aktywny udział w rekrutacji członków zespołu.
Wymagania:
- biegła znajomość języka angielskiego,
- mile widziana znajomość jednego z języków: niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, rosyjski,
- potwierdzona doświadczeniem umiejętność zarządzania zespołem,
- znajomość programu SAP,
- bardzo mile widziane doświadczenie w spółce produkcyjnej,
- umiejętnosć priorytetyzacji zadań swoich i zespołu,
- minimum 5-letnie doświadczenie w obsłudze klienta.
Oferta obejmuje:
- umowę o pracę,
- pracę w dużej i stabilnej międzynarodowej firmie,
- możliwość rozwoju w ramach struktury firmy,
- biuro w centrum Wrocławia.