Dla naszego Klienta, lidera w branży armatury, poszukujemy osoby do koordynowania projektów strategicznych w Grupie Kapitałowej.
Opis stanowiska:
- zarządzanie projektami kluczowymi z punktu widzenia biznesu,
- uspójnianie działań spółkek w Grupie,
- dobieranie zespołu projektowego, ustalanie strategi ich działań i koordynowanie ich elementów,
- planowanie poszczególnych kroków i odpowiedzialność za dotrzymywanie terminów,
- analizowanie działań, wyciąganie odpowiednich wniosków i wdrażanie ulepszeń w celu poprawienia efektywności,
- podsumowanie działań i przedstawianie wyników przez Zarządem Grupy Kapitałowej.
Wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku (consulting, Project Manager, Interim),
- bardzo szeroka wiedza na temat optymalizacji procesów biznesowych,
- umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania trafnych wniosków i odpowiednie rekomendowanie rozwiązań,
- znajomość systemu SAP, BI oraz doświadczenie w pracy na systemie ERP,
- biegła znajomość języka angielskiego,
- dyspozycyjność do wyjazdów służbowych (spółki są zlokalizowanie w kilku krajach).
Oferta obejmuje:
- atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy uzależniony od realizacji celów,
- pracę w stabilnej, globalnej organizacji która jest liderem w swojej dziedzinie,
- możliwość realnego wpływu na rozwój całej Grupy Kapitałowej,
- szeroki pakiet świadczeń dodatkowych,
- pracę z najlepszymi profesjonalistami w branży,
- przyjazną i serdeczną atmosferę, pełną wsparcia.