Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
PwC Service Delivery Center
Data aktualizacji: 2019-03-08
Katowice, śląskie
Podatki, BPO/SSC
angielski
Data aktualizacji: 2019-03-08
PwC Service Delivery Center
Knowledge Manager (Tax)
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Knowledge Manager (Tax)
Zespół Quality and Process zajmuje się realizacją kompleksowych zadań związanych z usługami świadczonymi przez PwC Service Delivery Center. Zespół Quality odpowiedzialny jest za zapewnienie wysokich standardów oraz ciągłe doskonalenie usług świadczonych przez PwC Service Delivery Center na podstawie ugruntowanej wiedzy i doświadczenia z obszaru finansów, rachunkowości i podatków. Zadania realizowane przez zespół obejmują monitorowanie jakości dostarczanych usług oraz zarządzanie wiedzą. Obecnie zespół liczy około 35 pracowników.

Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności / Privacy Statement.

Oczekiwany profil kandydata:

  • Minimum 7-letnie doświadczenie zawodowe, w tym doświadczenie w pracy w doradztwie podatkowym, konsultingu lub w podobnych strukturach firm z sektora usług biznesowych (SSC/BPO),
  • Wiedza w obszarze podatków pośrednich oraz bezpośrednich poparta odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi,
  • Doświadczenie w zarządzaniu wiedzą oraz szkoleniami technicznymi będzie dodatkowym atutem,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, umiejętność budowania relacji oraz współpracy z innymi zespołami,
  • Samodzielność w wykonywaniu obowiązków oraz umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku,
  • Umiejętność prowadzenia szkoleń oraz dzielenia się wiedzą merytoryczną przy jednoczesnym stosowaniu jej w praktyce. 

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:

  • Tworzenie oraz implementację rozwiązań strukturalnych podnoszących kompetencje pracowników Centrum,
  • Kompleksowe zarządzanie zadaniami z obszaru rozwiązań edukacyjnych (ścieżki szkoleniowe, materiały szkoleniowe, przepływ wiedzy merytoryczno-procesowej w organizacji itp.),
  • Monitorowanie oraz podejmowanie odpowiednich działań w zakresie wpływu rozwiązań edukacyjnych na jakość oraz efektywność procesów,
  • Dzielenie się wiedzą oraz wspieranie merytoryczne zespołów operacyjnych,
  • Monitorowanie oraz raportowanie kluczowych wskaźników (KPI).

 

Oferujemy:

Stabilne warunki zatrudnienia
w oparciu o umowę o pracę

Możliwość dynamicznego
rozwoju zawodowego

Pakiet kompleksowych szkoleń
„na start"

Nagroda finansowa
uzależniona
od wyników pracy

Pakiet wdrożeniowy
dla nowych pracowników
(Buddy Program)

Kompleksowa opieka
medyczna oraz
ubezpieczenie na życie

Pakiet Multisport

Możliwość zgłaszania inicjatyw sportowych

Niezwykle przyjazne
otoczenie pracy
oraz kultura wzajemnego wsparcia

Inicjatywy społeczne/
wolontariat (CSR)

Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Poziom stanowiska
Kierownik
Języki
angielski

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Poziom stanowiska
Kierownik
Języki
angielski