Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2019-02-19
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, IT
Data aktualizacji: 2019-02-19
Bank Millennium jest jedną z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Mocną pozycję zawdzięczamy wieloletniemu doświadczeniu, zrozumieniu potrzeb Klientów oraz nieustannemu doskonaleniu oferowanych usług.
 
Obecnie poszukujemy Kandydatów gotowych do podjęcia pracy w Departamencie Bankowości Elektronicznej w Warszawie na stanowisku:
 
User Experience Architect w Zespole UX i Designu
User Experience Architect w Zespole UX i Designu
Miejsce pracy: Warszawa, mazowieckie
Nr. Ref.:

Poszukujemy osób które ciekawi, jak działają procesy internetowe i mobilne i jak korzystają z nich nasi użytkownicy, mocno skupionych na zagadnieniach human designu i połączeniu człowieka z technologią. Core naszych działań to przekładanie skomplikowanych procesów i usług na intuicyjny i przyjazny dla użytkownika interfejs aplikacyjny. Nasza misja to tworzenie usług i produktów, które wniosą wartość w życie naszych Klientów, będą zaskakiwały, spełniały potrzeby użytkowników, które użytkownicy polubią i do których chętnie będą wracali.
 

 Obowiązki:

  • Optymalizacja istniejących rozwiązań w oparciu o realne dane i feedback użytkowników
  • Wizualizacja procesów i ścieżek użytkowników
  • Projektowanie makiet interfejsów aplikacji mobilnych oraz serwisów WWW w oparciu o stworzone ścieżki i badania potrzeb Klientów
  • Mapowanie emocji, barier i potrzeb Klienta na poszczególnych etapach procesów
  • Przeprowadzanie badań użyteczności i testów funkcjonalnych oraz walidowanie przygotowanych propozycji pod katem ich zgodności z potrzebami Klientów
  • Analiza procesów na podstawie danych ilościowych i jakościowych
  • Monitorowanie rezultatów projektowanych rozwiązań i ich optymalizacja
  • Śledzenie feedbacku użytkowników związanego z rozwijanymi systemami, procesami i aplikacjami
  • Śledzenie trendów rynkowych w obszarze UX i designu, ale także w obszarze trendów technologicznych i społecznych

Wymagania:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie przy zadaniach związanych z mapowaniem doświadczenia Klienta w procesach digitalowych
  • Znajomość metodologii projektowania zorientowanej na użytkownika - umiejętność analizy relacji między użytkownikiem, interfejsem, funkcjonalnością produktu, a etapem procesu, na którym się znajduje
  • Doświadczenie w realizacji projektów interaktywnych, w tym w projektowaniu aplikacji mobilnych i serwisów www
  • Praktyczna znajomość wzorców behawioralnych i ich wykorzystanie w projektach interaktywnych
  • Umiejętność tworzenia ścieżek Klienta i możliwych scenariuszy użycia
  • Dobra znajomość metod prototypowania
  • Umiejętność badania i wykorzystania w procesie projektowania danych jakościowych i ilościowych
  • Kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

  • Umowę o pracę oraz prywatną opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego
  • Pracę w Centrali Banku w pełnym wymiarze godzin
  • Udział w rozwojowych projektach i tworzenie rozwiązań, które wyróżniają się na rynku pod względem innowacyjności i przyjazności dla Klienta
  • Możliwość tworzenia prototypów innowacyjnych usług i ich systematycznego wdrażania produkcyjnie dla Klientów
  • Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
Aplikuj w ciągu 14 dni od daty emisji ogłoszenia.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.