Główne zdania:
- aktywne pozyskiwanie klientów MSP oraz stałe i systematyczne budowanie portfela klientów
- budowanie i zarządzanie relacjami z obecnymi klientami
- ocena potrzeb klientów oraz wybór odpowiedniej strategii współpracy
- sprzedaż produktów z zakresu bankowości korporacyjnej
- wspieranie cross-sellingu w Grupie mBanku
Oczekiwania:
- doświadczenie w sprzedaży usług finansowych oraz w obsłudze klientów z sektora małych i średnich firm
- wiedza z zakresu produktów bankowych skierowanych dla klientów korporacyjnych oraz znajomość zagadnień dotyczących sytuacji ekonomicznej w Polsce i zagranicą
- praktyczna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem
- dodatkowym atutem będzie wiedza z zakresu księgowości, rynków finansowych
- umiejętność identyfikacji potrzeb klientów i budowania długofalowych relacji
- umiejętność realizacji wyznaczonych celów, szybkość działania, zaangażowanie
- czynne prawo jazdy kat. B