Dla naszego Klienta - międzynarodowej instytucji finansowej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko
Opis stanowiska:
- podejmowanie działań weryfikujących i wspierających pracę Sieci Sprzedaży mających na celu ocenę sprzedaży produktów i jakość procesów,
- wypracowanie rozwiązań w zakresie obsługi bieżącej i wsparcia dla Departamentu Sprzedaży oraz Sieci Sprzedaży,
- współpraca przy wdrażaniu produktów oraz działania mające na celu zwiększenie efektywności i jakości pracy Sieci Sprzedaży,
- międzydepartamentalna współpraca konsultacyjna oraz zgłaszanie propozycji i uwag będących efektem bieżącego kontaktu z Siecią Sprzedaży oraz jednostkami Grupy,
- ustalanie warunków współpracy, wypracowanie rozwiązań dystrybucyjnych adekwatnych dla nowych produktów; współtworzenie systemów motywacyjnych dla sieci i dostawców usług.
Wymagania:
- minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze sprzedaży / wsparcia sprzedaży lub kierowania projektami w tych obszarach,
- dobra znajomość aktualnych trendów rozwoju sprzedaży w instytucjach finansowych,
- wykształcenie wyższe,
- wysoka orientacja na realizację celów,
- wysoka samoorganizacja własnej pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- wysokie umiejętności komunikacyjne,
- znajomość metodologii narzędzi projektowych będzie dodatkowym atutem,
Oferta obejmuje:
- możliwość w rozwoju w dynamicznie rozwijającej się Spółce,
- możliwość zasadniczego wpływu na rozwój Spółki,
- ambitne cele i wyzwania,
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet socjalny,
- profesjonalne środowisko pracy oraz możliwość wymiany doświadczeń w międzynarodowym środowisku Grupy.