Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
mBank S.A.
Data aktualizacji: 2019-03-01
Łódź, łódzkie
Bankowość, Obsługa klienta, Sprzedaż
Data aktualizacji: 2019-03-01

Od nas dostaniesz:

Kartę< br/>sportową Dostęp do wewnętrznego rynku pracy Elastyczny czas pracy
Prywatną opiekę medyczną Dostęp do kursów LinkedIn Learning Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy

Zobacz, jak się u nas pracuje!

Chcesz więcej?

mBank ostrzega:
Praca z nami grozi przyjemnością codziennych zadań!
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży w obszarze marketingu
miejsce pracy: Łódź, nr referencyjny: AFE/014/0119

Do wydziału Marketingu dla Klientów Bankowości Prywatnej, Firm i Wsparcia Sprzedaży poszukujemy osoby z doświadczeniem w marketingu, kreatywnej i odpowiedzialnej. 

Czym się będziesz zajmować?

  • współpracą z linią biznesową czyli stałą opieką nad klientem wewnętrznym;
  • tworzeniem materiałów marketingowych – BTL i strona www;
  • opieką nad blogiem firmowym mBanku- tworzenie kalendarza kontentowego na cały rok, współtworzenie kontentowego video, realizacja założonych KPI
  • wsparciem kampanii reklamowej reklamowych – współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi
  • komunikacją bezpośrednią do klientów – tworzenie mailingów, komunikatów

Szukamy właśnie Ciebie jeśli:

  • masz wykształcenie wyższe (preferowany Marketing)
  • posiadasz min. 1 rok doświadczenia w realizacji projektów związanych z komunikacją marketingową i we współpracy z agencjami reklamowymi
  • znasz zagadnienia z obszaru marketingu
  • posiadasz bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office
  • znasz angielski na poziomie komunikatywnym
  • cechuje Cię znakomita organizacja pracy,
  • wykazujesz łatwość pracy pod presją oraz posiadasz wysokie umiejętności komunikacyjne

Lekkie pióro i  otwarta głowa to Twoje atuty? Zaaplikuj i dołącz do zespołu mBanku!  

 

od nas dostaniesz:

  • zatrudnianie w oparciu o umowę o prace na czas zastępstwa ok 9 miesięcy
  • zgrany zespół
  • pakiet benefitów
  • możliwość rozwoju w wewnętrznym rynku pracy