Inspirujemy, dzielimy się wiedzą i budujemy relacje. Wspieramy pracowników w ciągłym rozwoju i nauce, aby mogli kształtować otaczającą nas rzeczywistość biznesową. Nasza przewaga tkwi w tym, co ludzkie. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.
Młodszy Specjalista ds. Administracyjnych
Rola:
- Koordynowanie procesu obiegu dokumentów wewnątrz firmy
- Przyjmowanie poczty i dystrybucja
- Dbanie o poprawną komunikację wewnętrzną w ramach powierzonego obszaru
- Współpraca z dostawcami zewnętrznymi
- Inne bieżące sprawy administracyjne.
Oczekiwania:
-
Samodzielność, bardzo dobra organizacja i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
-
Rzetelność, odpowiedzialność,
-
Komunikatywność, pozytywne nastawienie,
-
Umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu,
-
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
-
Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- możliwości rozwoju zawodowego,
- atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów,
- umowę o pracę,
- ciekawą i dynamiczną pracę w wiodącej na rynku polskim i międzynarodowym firmie doradczej.