Zadania:
- profesjonalna, zgodna ze standardami jakościowymi Banku obsługa Klienta,
- aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez bank;
- samodzielna realizacja założonych celów sprzedażowych;
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z Klientami Banku;
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku.
Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia co najmniej średniego;
- wysokiego poziomu kultury osobistej;
- łatwości nawiązywania kontaktów i umiejętności budowania relacji z Klientami;
- ponadprzeciętnych zdolności interpersonalnych;
- zaangażowania oraz nastawienia na sukces i wyniki;
- dobrej organizacji pracy;
- dynamizmu w działaniu;
- umiejętności obsługi komputera;
- doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w dynamicznym i ambitnym zespole;
- wprowadzające szkolenia produktowe i rozwijające kompetencje;
- wynagrodzenie stałe i premię adekwatną do uzyskiwanych wyników.