Nr. Ref.:
Zadania na stanowisku:
- Organizacja i optymalizacja procesów zdalnej obsługi Klientów Banku realizowanych w obszarze Contact Center, w szczególności: mapowanie procesów, gromadzenie i analiza danych, identyfikowanie problemów, rekomendacja zmian i usprawnień, przygotowywanie wymagań biznesowych i wniosków do IT, monitorowanie wprowadzanych rozwiązań
- Przygotowywanie i aktualizacja wewnętrznych materiałów informacyjnych wykorzystywanych przez pracowników Contact Center
- Współpraca z innymi jednostkami Banku w zakresie potrzebnym do wdrażania nowych produktów i usług
- Tworzenie, aktualizacja i opiniowanie wewnętrznych aktów normatywnych
- Proponowanie i realizacja kontroli wewnętrznej w obszarach merytorycznej odpowiedzialności
Wymagania:
- Znajomość zagadnień z zakresu zarządzania procesami
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Przejawianie inicjatywy do działania, dociekliwość i kreatywność
- Dbałość o kontakty i utrzymywanie dobrych relacji ze współpracownikami wewnątrz i na zewnątrz jednostki
- Umiejętność precyzyjnego wyrażania się oraz publicznej prezentacji wyników pracy
- Dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint)
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, finanse i bankowość, zarządzanie i pokrewne
- Dodatkowym atutem będzie bardzo dobra znajomość procesów z zakresu produktów hipotecznych
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji współpracując z zespołem ekspertów
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej organizacji finansowej będącej częścią portugalskiej grupy kapitałowej
- Rozwój zawodowy poprzez pracę nad zróżnicowanymi tematycznie zadaniami
- Atrakcyjne wynagrodzenie składające się podstawy oraz premii
- Pakiet socjalny z opiekę medyczną, kartą sportową i biletami do kina
- Atrakcyjną lokalizację (okolice stacji metra Pole Mokotowskie)
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.