Oferujemy
- Umowa o pracę na pełen etat
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Udział w szkoleniach i wydarzeniach branżowych
- Zajęcia z języka angielskiego
Opis stanowiska
- Dbałość o prawidłowe funkcjonowanie biura, obsługa sekretariatu spółki
- Współpraca z poszczególnymi działami w firmie oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, archiwizacja dokumentów
- Prowadzenie kalendarza spółki oraz obsługa władz spółki
- Odpowiedzialność za organizację spotkań, wyjazdów służbowych, konferencji itp.
- Zarządzanie kontaktami z dostawcami oraz utrzymanie odpowiedniej ilości materiałów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania biura (np. artykuły biurowe, artykuły spożywcze, środki czystości, urządzenia biurowe)
- Obsługa gości i Klientów oraz utrzymywanie relacji biznesowych z kontrahentami, współpraca z dostawcami (w tym ścisła współpraca z Biurem Rachunkowym i Kancelarią Prawną)
- Inicjowanie działań zmierzających do realizacji celów firmy oraz wdrażanie usprawnień, administrowanie stroną internetową spółki
- Przygotowanie ofert, raportów, procedur wewnętrznych na potrzeby zarządu, współpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi oraz organizacja wyjazdów integracyjnych
- Obsługa administracyjno- organizacyjna spółki oraz wsparcie w zarządzaniu flota samochodową
- Dbanie o estetykę i porządek biura oraz budowanie pozytywnego wizerunku Spółki
Profil kandydata
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (mile widziane prawnicze, administracyjne)
- Wysoko kultura osobista, odporność na stres
- Sumienność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy
- Doświadczenie w obsłudze sekretariatu
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Znajomość języka angielskiego
- Prawo jazdy kat. B