Do Twoich zadań będą należały analizy biznesowe niezbędne do prowadzenia rozliczeń produktów ubezpieczeniowych w ofercie Banku:
- analiza bieżących rozwiązań technicznych potrzebnych do raportowania i rozliczeń,
- zbieranie wymagań od biznesu potrzebnych do raportowania produktów ubezpieczeniowych,
- miesięczne rozliczenia z TU i kanałami,
- generowanie raportów ad hoc (SQL i MS EXCEL),
- tworzenie dokumentacji rozliczeniowej i projektowej.
Jeśli masz zdolności analityczne i organizacyjne oraz lubisz współpracę to czekamy na Ciebie! Oczekujemy:
- Osoby w trakcie studiów technicznych (preferowane) lub ekonomicznych (ekonomia, finanse, ekonometria),
- Umiejętność sprawnego posługiwania się pakietem MS Office (Word, Excel, Power Point) i MS SQL mile widziane,
- zdolności analityczne (umiejętność analizy informacji),
- umiejętności miękkie – komunikacyjne (umiejętność zrozumiałego wypowiadania się, inicjatywa w pozyskiwaniu informacji i zdobywaniu wiedzy),
- umiejętności organizacyjne (zarządzanie pracą własną).
Oferujemy Ci:
- zatrudnienie w ramach umowy na zastępstwo na okres około 6 miesięcy.
Wiedzę i umiejętności jakie masz możliwość zdobyć to:
- analiza biznesowa,
- wiedza o produktach ubezpieczeniowych,
- rozwinięcie umiejętności organizacyjnych (współpraca z wieloma jednostkami na raz, w tym z partnerem ubezpieczeniowym AXA),
- prowadzenie projektów,
- świadomość biznesowa,
- doświadczenie raportowo-rozliczeniowe z zakresu działań rozliczeniowych jak i budowy projektowej nowych rozwiązań.