Naszym Klientem jest firma o wieloletniej tradycji, będąca obecnie liderem w branży budowlanej, prowadząca największe, innowacyjne projekty w zakresie: instalacji elektrycznych, systemów teletechnicznych, AKPiA.
Oferujemy
Nasz Klient oferuje:
- atrakcyjne wynagrodzenie połączone z bardzo korzystnym systemem premiowania
- wsparcie finansowe w czasie wyjazdu służbowego (zakwaterowanie na miejscu, dieta)
- samochód służbowy wraz z kartą paliwową
- prywatną opiekę medyczną w 100% finansowaną przez firmę
- możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, dofinansowanie do nauki)
- stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej firmie będącej liderem na rynku pracy
Opis stanowiska
Do zadań Kierownika Projektu należeć będzie nadzór nad powierzonym kontraktem w zakresie:
- realizacji założonego budżetu, termminowości i jakości wykonywanych prac
- kierowania organizacją prac na etapie przygotowania, realizacji, uruchamiania i odbioru inwestycji
- kierowania podległym zespołem, liczącym od 5 do 30 osób (we współpracy z Kierownikiem Budowy)
- organizacji montażu instalacji elektrycznych przemysłowych
- zamówień materiałów (we współpracy z odpowiednim działem)
- nadzoru nad sporządzaniem dokumentów budowy, nad wykonywaniem dokumentacji powykonawczej
- utrzymywania bieżącego kontaktu z wyznaczonymi służbami inwestora + nadzoru autorskiego
Profil kandydata
Kandydat na stanowisko Kierownika Projektu powinien:
- posiadać wykształcenie wyższe w obszarze elektryki / elektrotechniki oraz wiedzę w zakresie instalacji elektro-energetycznych
- posiadać min. 2 - letnie doświadczenie na zbliżonym stanowisku (kierowanie robotami elektrycznymi, doświadczenie w realizacji projektów w przemyśle i energetyce - budowa / rozbudowa zakładów produkcyjnych, stacji transformatorowych PZ/GPZ, instalacji elektroenergetycznych w elektrowniach i elektrociepłowniach, instalacji SN)
- być gotowy do pracy na terenie całej Polski (w lokalizacjach prac budowlanych prowadzonych przez firmę)
- obsługiwać komputer (MS Office, Autocad, MS Project, Norma)
- znać język angielski (dodatkowy atut)
- być komunikatywny, dobrze organizować swoją pracę, posiadać kompetencje managerskie i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i zespole