Główne zadania:
- prowadzenie ksiąg rachunkowych spółek prawa handlowego,
- sporządzanie sprawozdań finansowych miesięcznych i rocznych,
- sporządzanie skonsolidowanych sprawozdań i raportów,
- sporządzanie deklaracji podatkowych VAT i CIT.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse),
- min. 2 lata doświadczenia w księgowości na samodzielnym stanowisku,
- znajomość zagadnień księgowych i przepisów podatkowych,
- umiejętność samodzielnego sporządzania sprawozdań finansowych,
- doświadczenie w obsłudze audytów,
- obsługa programów MS Office i dobra znajomość języka angielskiego,
- bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność oraz zdolność do pracy w zespole
- rzetelność, sumienność oraz precyzja w wykonywaniu obowiązków,
- dodatkowym atutem będzie certyfikat księgowy Ministerstwa Finansów, uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.