Za co będziesz odpowiedzialny?
- Planowanie i przeprowadzanie badań klientów/użytkowników na potrzeby procesu projektowania przy użyciu metod ilościowych i jakościowych (w tym desk research, badania eksploracyjne, kontekstowe)
- Identyfikację zachowań i potrzeb użytkowników (gaps, pain-points) oraz stojących za nimi przyczyn i motywacji
- Wnioskowanie i przedstawianie rekomendacji w formie praktycznych odpowiedzi na potrzeby użytkownika
- Opracowywanie obecnych i docelowych map customer journey
- Śledzenie trendów rynkowych na potrzeby procesów projektowania rozwiązań
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Min. 2 lata doświadczenia w realizacji badań na potrzeby projektowania (produktów, usług, rozwiązań) z wykorzystaniem metod ilościowych i jakościowych
- Szerokiej perspektywy patrzenia na zachowania i potrzeby klientów i użytkowników
- Umiejętności inspirowania innych wnioskami z badań w iteracyjnym procesie projektowym
- Zainteresowania obszarem customer, budowaniem person, projektowaniem usług (service design, design thinking) i wykorzystaniem nowych technologii w kontaktach z klientem
- Zdolności do formułowania praktycznych wniosków
- Umiejętności wyszukiwania informacji oraz konstruowania raportów
- Zdolności analitycznych i samodzielności w rozwiązywaniu problemów
- Biznesowego, logicznego sposobu myślenia i precyzyjnego formułowania myśli
- Umiejętności pracy w zespole i łatwości nawiązywania kontaktów
- Dobrej organizacji pracy i zaangażowania
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i języka polskiego (wysokiej kultury wypowiedzi)
- Biegłej znajomości podstawowych narzędzi MS Office (PowerPoint, Excel, Word)
Dodatkowym atutem będzie:
- Doświadczenie w organizacji i prowadzeniu warsztatów dla klientów korporacyjnych
- Doświadczenie (praktyki lub praca) w konsultingu
Oferujemy:
Jesteśmy globalną firmą doradczą - pomagamy przedsiębiorcom, organizacjom i społecznościom najlepiej wykorzystać swój potencjał.
Realizujemy projekty w zakresie: Audytu, Doradztwa Podatkowego, Transakcyjnego i Biznesowego (w tym IT). Zatrudniamy ponad 240 000 wyjątkowych ludzi w ponad 150 krajach na świecie.
W Polsce jest nas ponad 2800, a pracujemy w: Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu. Codziennie tworzymy razem niesamowite rzeczy.
Mamy ludzi, ścieżkę rozwoju i szkolenia, dzięki którym również Ty poradzisz sobie z najbardziej prestiżowymi projektami.
EY jest pracodawcą równych szans, doceniamy różnorodność w zakresie wiedzy i doświadczenia naszych pracowników. EY zapewnia wszystkim kandydatom jednakowe szanse w procesie rekrutacji, niezależnie od płci, wieku, rasy, wyznania, orientacji seksualnej, pochodzenia, niepełnosprawności lub jakiejkolwiek innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.