Oferujemy
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Interesująca, odpowiedzialna i wymagająca praca w międzynarodowej firmie o uznanej reputacji
Opis stanowiska
- Obsługa zamówień klientów z dużą dokładnością, zapewniającą dostępność produktów i zarządzanie transportem zamówień
- Realizacja specjalnych wymagań klientów zarówno w zakresie odbioru, pakowania, transportu oraz czasu realizacji dostaw.
- Zapoznanie się z produktami i procesami, aby ułatwić szybką reakcję na zapytania klientów
- Prowadzenie dokładnej i zorganizowanej dokumentacji klienta
- Wprowadzanie reklamacji klientów biznesowych dotyczących jakości i ilości towaru
Profil kandydata
- Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta B2B
- Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: logistyka, transport i pokrewne)
- Zdolność do utrzymywania odpowiednich i solidnych relacji biznesowych z klientami
- Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku zespołowym
- Doświadczenie i znajomość systemu SAP mile widziane.
- Dobra komunikacja i umiejętności interpersonalne
- Biegła znajomość języka angielskiego i niemieckiego