Specjalista ds. Rozliczeń
Rola:
- przygotowywanie miesięcznych kalkulacji zaliczek na poczet dochodu i wypłata
- kalkulacja i płatność podatków oraz ZUS
- księgowanie i uzgadnianie sald wspólników
- przygotowywanie raportów, budżetu
- kontakty z instytucjami zewnętrznymi, urzędami skarbowymi, ZUS
- bieżąca współpraca ze wszystkimi wspólnikami
- przygotowanie danych do rocznych rozliczeń podatkowych wspólników
- współpraca z departamentem podatkowym w zakresie rocznych rozliczeń podatkowych wspólników
- współpraca z departamentami wewnętrznymi: prawnym, kadrowo-płacowym i administracyjnym
- zapewnienie jakości i zgodności z wewnętrznymi procesami i procedurami PwC
Profil:
- min. 2 lata doświadczenia w pracy w obszarze księgowości i finansów
- znajomośc przepisów PIT, ZUS
- znajomość j. angielskiego - na poziomie komunikatywnym
- bardzo dobra znajomość MS Office (głównie MS Excel) oraz Google
- samodzielność, odpowiedzialność, terminowość, systematyczność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole
- wysokie umiejętności analityczne, interpersonalne
- otwartość na nowe wyzwania, niestandardowe rozwiązania
Oferta:
- atrakcyjne warunki zatrudnienia i pakiet benefitów
- możliwość rozwoju w obszarze podatkowym, prawnym, ubezpieczeniowym, księgowym, finansowym
- praca w dynamicznym środowisku
- telefon służbowy z dużym pakietem danych
- sekcje sportowe np. piłka nożna, koszykówka, ale także gry planszowe
- lekarz pierwszego kontaktu dostępny w biurze
- świeże owoce każdego dnia i dostęp do firmowej kantyny