Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Michael Page
Data aktualizacji: 2019-06-12
Customer Service
Nr ref. 33040_MP_PL
Poznań, wielkopolskie
BPO/SSC, Obsługa klienta
Data aktualizacji: 2019-06-12
Michael Page
Customer Service

Customer Service


Poznań33040_MP_PL

Naszym klientem jest międzynarodowa amerykańska organizacja, która obecnie rozwija się na terenie Polski. W związku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydatów na nowe stanowisko Customer Service.
Oferujemy
  • Konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe, miesięczny system premii motywacyjnych i pakiet świadczeń
Opis stanowiska
  • Koordynacja procesu składania zamówień poprzez monitorowanie cyklu zamówień i wszelkich spraw dotyczących klientów i dostawców
  • Utrzymanie wysokiego poziomu profesjonalizmu i współpracy z Przedstawicielami Obsługi Klienta w USA i Kanadzie.
  • Prowadzenie ewidencji klientów poprzez aktualizację informacji o klientach w bazie danych obsługi klienta
  • Postępowanie zgodnie z procedurami komunikacyjnymi, wytycznymi i polityką, aby osiągnąć odpowiedni poziom obsługi.
  • Przetwarzanie zleceń przychodzących, wystawianie faktur i obsługują zwrotów
  • Rozwiązywanie problemów z odpowiednim Zespołem Eskalacji.
Profil kandydata
  • Wykształcenie wyższe
  • Zdobyte pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta lub logistyce
  • Gotowość do pracy w godzinach amerykańskich (16:00 - 12:00 od poniedziałku do piątku)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym w mowie i piśmie
  • Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku zespołowym
  • Doświadczenie i znajomość systemu SAP mile widziane
  • Dobra komunikacja i umiejętności interpersonalne
  • Znajomość MS Office w Word i Excel

Jeśli czujesz, ze ta oferta jest dla Ciebie, kliknij w przycisk aplikuj
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.


DLACZEGO MICHAEL PAGE?

  • Kandydat w centrum uwagi
  • Doradztwo i pełne wsparcie
  • Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców