Oferujemy
- Konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe, miesięczny system premii motywacyjnych i pakiet świadczeń
Opis stanowiska
- Koordynacja procesu składania zamówień poprzez monitorowanie cyklu zamówień i wszelkich spraw dotyczących klientów i dostawców
- Utrzymanie wysokiego poziomu profesjonalizmu i współpracy z Przedstawicielami Obsługi Klienta w USA i Kanadzie.
- Prowadzenie ewidencji klientów poprzez aktualizację informacji o klientach w bazie danych obsługi klienta
- Postępowanie zgodnie z procedurami komunikacyjnymi, wytycznymi i polityką, aby osiągnąć odpowiedni poziom obsługi.
- Przetwarzanie zleceń przychodzących, wystawianie faktur i obsługują zwrotów
- Rozwiązywanie problemów z odpowiednim Zespołem Eskalacji.
Profil kandydata
- Wykształcenie wyższe
- Zdobyte pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta lub logistyce
- Gotowość do pracy w godzinach amerykańskich (16:00 - 12:00 od poniedziałku do piątku)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym w mowie i piśmie
- Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku zespołowym
- Doświadczenie i znajomość systemu SAP mile widziane
- Dobra komunikacja i umiejętności interpersonalne
- Znajomość MS Office w Word i Excel