Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy świadczącej usługi doradcze na rynku nieruchomości, w związku z rozwojem struktur poszukujemy osoby na stanowisko
Opis stanowiska:
- analiza kosztów w stosunku do budżetu,
- udział w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca i roku, w tym przygotowywanie raportów i analiz,
- kontakt z dostawcami wewnętrznymi i zewnętrznymi, w tym zapewnienie wsparcia w zamach zapytań klientów,
- procesowanie faktur zobowiązań,
- współpraca z innymi działami w firmie oraz zapewnienie im wsparcia merytorycznego,
- uzgadnianie kont zobowiązań,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (Ekonomia, Finanse i księgowość),
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1,
- znajomość języka francuskiego na poziomie min. C1,
- znajomość Excel, PowerPoint, Word,
- znajomość systemów księgowych (ERP),
- dokładność i dbałość o szczegóły,
- zdolność do pracy pod presją czasu,
- dobre zdolności interpersonalne,
- zdolność do priorytetowego traktowania i koordynowania zadań w sposób zapewniający dotrzymanie wszystkich terminów.
Oferta obejmuje:
- możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku,
- przyjazną atmosferę pracy,
- prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do kursów językowych, kartę multisport,
- kursy oraz studia doszkalające,
- biuro zlokalizowane w szybko rozwijającej się dzielnicy biurowej z łatwym dostępem do transportu publicznego.