Dla naszego Klienta, lidera w segmencie technologii, który poszerza swoje struktury w Krakowie, poszukujemy doświadczonych specjalistów na stanowisko
Opis stanowiska:
- uzgadnianie i potwierdzanie sald/kont dostawców,
- przygotowywanie, procesowanie i kontrola płatności,
- przygotowywanie raportów oraz analiz,
- udział w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca, w tym rozliczenia międzyokresowe,
- wsparcie migracji procesów AP z Francji oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej,
- zarządzanie zapytaniami dostawców,
- poszukiwanie, śledzenie i rozwiązywanie problemów i rozbieżności w rozliczeniach oraz dokumentacji księgowej,
- uczestnictwo w tworzeniu i projektowaniu nowego procesu w Krakowie.
Wymagania:
- co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- znajomość języka francuskiego na poziomie min. B2,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
- płynna obsługa pakietu MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel),
- znajomość systemów finansowo-księgowych (mile widziana znajomość systemu SAP),
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz zdolność do pracy w grupie,
- umiejętność analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów,
- wcześniejsze doświadczenie w procesie tranzycji mile widziane.
Oferta obejmuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- przyjazną atmosferę,
- nowoczesne i międzynarodowe środowisko pracy,
- możliwość dalszego rozwoju zawodowego w dziale zobowiązań,
- praca wśród grupy profesjonalistów,
- szeroki pakiet benefitów, w tym prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie oraz premia roczna.