Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Santander Consumer Bank S.A.
Data aktualizacji: 2019-03-22
Wrocław, dolnośląskie
Bankowość, IT
Data aktualizacji: 2019-03-22

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Systemów IT (Service Desk)
Młodszy Specjalista ds. Systemów IT (Service Desk)
Miasto: Wrocław, dolnośląskie
Numer ref.: HDIT/03/WRO/2019

Zadania:

  • przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników usług IT, drogą telefoniczną, e-mailową oraz bezpośrednio w
    narzędziu ITSM;
  • rejestracja i procesowanie zgłoszeń w narzędziu do zarządzania zgłoszeniami
    (ManageEngine ServiceDesk Plus, BMC Remedy, LANDESK Service Desk);
  • rozwiązywanie i koordynacja obsługi zgłoszonych incydentów;
  • informowanie użytkowników o postępach realizacji zgłoszeń;
  • zdalne wsparcie techniczne stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych w zakresie:

- instalacji oprogramowania/sterowników,

- diagnozowania i rozwiązywania problemów z konfiguracją,

  • prowadzenie dokumentacji, tworzenie instrukcji, uzupełnianie bazy wiedzy w zakresie obsługiwanego   
    obszaru;
  • rozwiązywanie zagadnień związanych z oprogramowaniem na stacjach roboczych.

Od Kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia minimum średniego (preferowany profil informatyczny),
  • bardzo dobrej znajomości systemu operacyjnego MS Windows 7 oraz typowych przeglądarek internetowych (IE, FireFox, Chrome),
  • umiejętności konfiguracji urządzeń peryferyjnych w systemach MS Windows 7 oraz rozwiązywania związanych z nimi problemów,
  • umiejętności pracy w zespole, komunikatywności,
  • umiejętności pracy w środowisku sieciowym (domena MS Windows 2003),
  • umiejętności pracy z aplikacjami rodziny MS Office oraz ich konfiguracji,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację z użytkownikami, sporządzanie opisów zgłoszonych przez nich zleceń oraz czytanie dokumentacji technicznej,
  • szybkiego przyswajania nowych informacji,
  • odporności na stres,
  • dyspozycyjności (praca zmianowa),
  • Znajomość/Certyfikat ITIL v.3 Foundation mile widziana/y,
  • Znajomość SQL i VBA będą dodatkowym atutem.
  • wykształcenia minimum średniego (preferowany profil informatyczny),
  • bardzo dobrej znajomości systemu operacyjnego MS Windows 7 oraz typowych przeglądarek internetowych (IE, FireFox, Chrome),
  • umiejętności konfiguracji urządzeń peryferyjnych w systemach MS Windows 7 oraz rozwiązywania związanych z nimi problemów,
  • umiejętności pracy w zespole, komunikatywności,
  • umiejętności pracy w środowisku sieciowym (domena MS Windows 2003),
  • umiejętności pracy z aplikacjami rodziny MS Office oraz ich konfiguracji,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację z użytkownikami, sporządzanie opisów zgłoszonych przez nich zleceń oraz czytanie dokumentacji technicznej,
  • szybkiego przyswajania nowych informacji,
  • odporności na stres,
  • dyspozycyjności (praca zmianowa),
  • Znajomość/Certyfikat ITIL v.3 Foundation mile widziana/y,
  • Znajomość SQL i VBA będą dodatkowym atutem.

Oferujemy:

Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, zdobywanie nowych doświadczeń i rozwój zawodowy w międzynarodowej korporacji finansowej, pracę w dynamicznym zespole, samodzielność działania. Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (prywatną opiekę medyczną dla całej rodziny, karta MultiSport i inne), kwartalny system premiowy.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie oferty zawierającej list motywacyjny i CV wraz z dołączoną klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.). Oświadczam, że dane zostały przesłane dobrowolnie oraz, że zostałem poinformowany/a o prawie wglądu do nich i ich poprawiania”.

W temacie korespondencji elektronicznej prosimy o napisanie pełnego numeru referencyjnego. Santander Consumer Bank SA zastrzega sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Nadesłanych materiałów nie zwracamy.

Poziom stanowiska
Specjalista

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Poziom stanowiska
Specjalista

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Poziom stanowiska
Specjalista