Zadania:
- przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników usług IT, drogą telefoniczną, e-mailową oraz bezpośrednio w
narzędziu ITSM; - rejestracja i procesowanie zgłoszeń w narzędziu do zarządzania zgłoszeniami
(ManageEngine ServiceDesk Plus, BMC Remedy, LANDESK Service Desk); - rozwiązywanie i koordynacja obsługi zgłoszonych incydentów;
- informowanie użytkowników o postępach realizacji zgłoszeń;
- zdalne wsparcie techniczne stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych w zakresie:
- instalacji oprogramowania/sterowników,
- diagnozowania i rozwiązywania problemów z konfiguracją,
- prowadzenie dokumentacji, tworzenie instrukcji, uzupełnianie bazy wiedzy w zakresie obsługiwanego
obszaru; - rozwiązywanie zagadnień związanych z oprogramowaniem na stacjach roboczych.
Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia minimum średniego (preferowany profil informatyczny),
- bardzo dobrej znajomości systemu operacyjnego MS Windows 7 oraz typowych przeglądarek internetowych (IE, FireFox, Chrome),
- umiejętności konfiguracji urządzeń peryferyjnych w systemach MS Windows 7 oraz rozwiązywania związanych z nimi problemów,
- umiejętności pracy w zespole, komunikatywności,
- umiejętności pracy w środowisku sieciowym (domena MS Windows 2003),
- umiejętności pracy z aplikacjami rodziny MS Office oraz ich konfiguracji,
- znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację z użytkownikami, sporządzanie opisów zgłoszonych przez nich zleceń oraz czytanie dokumentacji technicznej,
- szybkiego przyswajania nowych informacji,
- odporności na stres,
- dyspozycyjności (praca zmianowa),
- Znajomość/Certyfikat ITIL v.3 Foundation mile widziana/y,
- Znajomość SQL i VBA będą dodatkowym atutem.
- wykształcenia minimum średniego (preferowany profil informatyczny),
- bardzo dobrej znajomości systemu operacyjnego MS Windows 7 oraz typowych przeglądarek internetowych (IE, FireFox, Chrome),
- umiejętności konfiguracji urządzeń peryferyjnych w systemach MS Windows 7 oraz rozwiązywania związanych z nimi problemów,
- umiejętności pracy w zespole, komunikatywności,
- umiejętności pracy w środowisku sieciowym (domena MS Windows 2003),
- umiejętności pracy z aplikacjami rodziny MS Office oraz ich konfiguracji,
- znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację z użytkownikami, sporządzanie opisów zgłoszonych przez nich zleceń oraz czytanie dokumentacji technicznej,
- szybkiego przyswajania nowych informacji,
- odporności na stres,
- dyspozycyjności (praca zmianowa),
- Znajomość/Certyfikat ITIL v.3 Foundation mile widziana/y,
- Znajomość SQL i VBA będą dodatkowym atutem.
Oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, zdobywanie nowych doświadczeń i rozwój zawodowy w międzynarodowej korporacji finansowej, pracę w dynamicznym zespole, samodzielność działania. Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (prywatną opiekę medyczną dla całej rodziny, karta MultiSport i inne), kwartalny system premiowy.