Inspirujemy, dzielimy się wiedzą i budujemy relacje. Wspieramy pracowników w ciągłym rozwoju i nauce, aby mogli kształtować otaczającą nas rzeczywistość biznesową. Nasza przewaga tkwi w tym, co ludzkie. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.
Specjalista ds. Administracyjnych/Koordynator Recepcji
Rola:
- Przyjmowanie Klientów i Gości w biurze PwC
- Koordynowanie zadan w zespole recepcyjnym (dwie recepcje w budynku + recepcje regionalne)
- Obsługa centrali telefonicznej oraz systemu rezerwacji sal
- Koordynowanie zadań firm współpracujących
- Wykonywanie prac administracyjnych (np zamawianie materiałów, sprzętu, poczęstunku)
- Przygotowywanie zestawień, raportów oraz analiz z obszaru koordynowanego
- Budowanie pozytywnego wizerunku marki
Oczekiwania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- sprawna obsługa pakietu Windows,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- wysoka kultura osobista,
- dokładność, skrupulatność,
- pozytywne nastawienie do wykonywanej pracy i inicjatywa, kreatywność, samodzielność.
Oferta:
- możliwości rozwoju zawodowego,
- atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów,
- umowę o pracę,
- ciekawą i dynamiczną pracę w wiodącej na rynku polskim i międzynarodowym firmie doradczej.