Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży Automotive, poszukujemy osoby, która wesprze zespół swoją praktyczną wiedzą i umiejętnościami poprzez zapewnienie ciągłości działania komputerów - zarówno sprzętu, jak i oprogramowania.
Opis stanowiska:
- wykonywanie napraw na poziomie pulpitu, w tym instalowanie i uaktualnianie oprogramowania, sterowników, wdrażanie kopii zapasowych oraz konfigurowanie systemów i aplikacji, a także wdrażanie nowych rozwiązań narzuconych przez globalny zespół IT, aby zaspokoić potrzeby lokalnego oddziału firmy,
- odbieranie, priorytetyzowanie oraz aktywne rozwiązywanie requestów od użytkowników końcowych, a także dokumentowanie przebiegu realizacji danego zapytania i jego ocena,
- raportowanie szczegółów pojawiających się problemów oraz praca nad ich terminowym rozwiązywaniem,
- jeśli jest taka potrzeba, przekazywanie zgłoszonych problemów do odpowiedniego członka zespołu technicznego,
- używanie narzędzi służących do diagnostyki i śledzenia requestów,
- opracowywanie arkuszy pomocy i bazy wiedzy dla użytkowników końcowych, jeśli pojawi się potrzeba – przeszkolenie nowych pracowników pod kątem używanego sprzętu i oprogramowania z poziomu użytkownika końcowego.
Wymagania:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w pełnieniu podobnych zadań,
- doświadczenie w roli wsparcia technicznego systemów operacych (jak Windows 7, Windows 10) oraz aplikacji (Office 365, MS Office Suite 2013 i 2016, Teams, Skype) i urządzeń mobilnych,
- umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów, a także tworzenia spójnej, jasnej i szczegółowej dokumentacji,
- preferowane wykształcenie techniczne,
- wysokie umiejętności interpersonalne oraz komunikacji, z naciskiem na słuchanie, zadawanie odpowiednich pytań, aby dość do źródła pojawiającego się problemu technicznego oraz zapewnianie wsparcia,
- dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca pracę w międzynarodowym środowisku (preferowany poziom B2).
Oferta obejmuje:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz konkurencyjne wynagrodzenie,
- udział w globalnych projektach umożliwiających zdobycie doświadczenia zawodowego w środowisku międzynarodowym,
- przyjazną atmosferę pracy w wyjątkowym zespole specjalistów z branży Automotive i IT,
- szeroki pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, system multikafeteryjny, bonus roczny, dofinansowanie do komunikacji miejskiej, a także elastyczne godziny pracy i perspektywy rozwoju (np. poprzez szkolenia).