Temat tygodnia
Zobacz, co decyduje o tym, że jedni dostają awans, a inni nie.
Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Michael Page
Data aktualizacji: 2019-05-15
Warszawa, mazowieckie
BPO/SSC, Obsługa klienta
Data aktualizacji: 2019-05-15 Aplikuj

Customer Service Junior Specialist


Warszawa33358_MP_PL

Nasz Klient jest uznaną na arenie międzynarodowej firmą z branży FMCG. Organizacja jest liderem w swojej dziedzinie na skalę światową.
Oferujemy
  • Umowa o pracę na 20 miesięcy
  • Interesująca, odpowiedzialna i wymagająca praca w międzynarodowej firmie o uznanej reputacji
  • Możliwość rozwoju zawodowego
Opis stanowiska
  • Obsługa zamówień klientów z dużą dokładnością, zapewniającą dostępność produktów i zarządzanie transportem zamówień
  • Współpraca z produkcją, magazynami i klientem
  • Zapoznanie się z produktami i procesami, aby ułatwić szybką reakcję na zapytania klientów
  • Prowadzenie dokładnej i zorganizowanej dokumentacji klienta
  • Zapewnienie pełnej zgodności z wymogami regulacyjnym
Profil kandydata
  • Biegła znajomość języka angielskiego i niemieckiego
  • Pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta
  • Możliwość pracy wielozadaniowej z dużą orientacją na szczegóły
  • Zdolność do utrzymywania odpowiednich i solidnych relacji biznesowych z klientami
  • Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku zespołowym
  • Dobra komunikacja i umiejętności interpersonalne

Jeśli czujesz, ze ta oferta jest dla Ciebie, kliknij w przycisk aplikuj
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.


DLACZEGO MICHAEL PAGE?

  • Kandydat w centrum uwagi
  • Doradztwo i pełne wsparcie
  • Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców