Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenia
- Bogaty pakiet socjalny
- Możliwości podnoszenia kwalifikacji
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
Opis stanowiska
- Rozwiązywanie problemów klientów
- Administracja reklamacji/zwrotów jakościowych
- Przygotowanie raportów dziennych o ilości maszyn do naprawy
- Logistyka wewnętrzna części zamiennych (aktualizacja kodów lokalizacji, uzupełnianie oznakowania, przygotowanie zamówień niestandardowych)
- Kontakty z centralą w zakresie obsługi logistycznej serwisu i poprawnego działania programu SAP
- Kontakty z firmami kurierskimi
- Pilnowanie stanów magazynowych
Profil kandydata
- Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: logistyka, transport i pokrewne).
- Minimum roczne doświadczenia na podobnym stanowisku
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Samodzielność i dobra organizacja pracy
- Umiejętność podejmowania szybkich decyzji i reagowania na zmiany
- Dobra komunikacja i umiejętności interpersonalne
- Dobra znajomość języka angielskiego