Oferujemy
- Zatrudnienie na okres 1,5 roku
- Możliwość elastycznego czasu pracy oraz pakiet dodatkowych benefitów
- Nowoczesne i komfortowe środowisko pracy
- Pracę w profesjonalnym i zaangażowanym zespole
- Szanse zdobywania nowych doświadczeń i rozwoju zawodowego
Opis stanowiska
- Przygotowywanie listy płac dla pracowników etatowych i zleceniobiorców, w tym na umowy zleceń (naliczanie podatku dochodowego i składek ZUS, naliczanie ekwiwalentów urlopowych, rozliczanie zasiłków chorobowych, rozliczenia świadczeń dodatkowych, rozliczenia potrąceń itp.)
- Rozliczanie delegacji zagranicznych („secondments") oraz udział w przygotowaniu odpowiednich umów we współpracy z doradcą podatkowym
- Przygotowywanie przelewów bankowych dotyczących płac i rozliczeń z pracownikami
- Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego (Symfonia) oraz współpraca przy wdrażaniu zmian i modyfikacji z dostawcą oprogramowania
- Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i innych przepisach płacowo-kadrowych
- Sporządzanie dokumentacji do ZUS, PFRON i deklaracji GUS, PFRON
- Nadzór nad regulaminami pracy, wynagradzania i ZFŚS
- Wystawianie zaświadczeń, tworzenie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne
- Obsługa zapytań od klientów wewnętrznych (pracownicy, współpracownicy)
- Efektywna współpraca z pozostałymi działami firmy
Profil kandydata
- Co najmniej 2 lata doświadczenia w kompleksowej obsłudze płacowej
- Biegła znajomość przepisów płacowych, Prawa Pracy, przepisów podatkowych i ZUS
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość programu Excel
- Mile widziana znajomość systemu Symofnia
- Wysokie zdolności interpersonalne i umiejętność pracy zespołowej
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz dobra organizacja pracy własnej