Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy świadczącej usługi profesjonalne, poszukujemy specjalistów z doświadczeniem w obsłudze klienta do nowo powstałego zespołu wsparcia SAP.
Opis stanowiska:
- współpraca z wewnętrznym klientem pod kątem rozwiązań w systemie SAP,
- przygotowanie szkoleń dla zespołów obsługi klienta z zakresu SAP i finansów,
- bezzwłoczne zapewnianie telefonicznego lub mailowego wsparcia dla klienta wewnętrznego,
- prowadzenie rejestru telefonów, emaili oraz chatów w systemie,
- dzielenie się dobrymi praktykami i wspieranie członków zespołu z różnych krajów i linii serwisowych,
- pozostawanie w kontakcie z ekspertami biznesowymi i technicznymi.
Wymagania:
- znajomość języka niemieckiego w stopniu biegłym (na poziomie C1), oraz języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (minimum na poziomie B1),
- mile widziane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub finansowe,
- doświadczenie w obsłudze klienta,
- profesjonalizm,
- nienaganne umiejętności interpersonalne,
- komunikatywność,
- umiejętności analityczne i sprawne rozwiązywanie problemów,
- samodzielność w działaniu i umiejętność priorytetyzowania zadań.
Oferta obejmuje:
- możliwość pracy w międzynarodowej organizacji, w dynamicznym, przyjaznym środowisku,
- wyjątkowa kultura organizacyjna skupiona na współpracy,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- program wdrożeniowy i szkolenia.