Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2019-07-19
Kraków, małopolskie
Bankowość, Księgowość, BPO/SSC
angielski, rosyjski
Data aktualizacji: 2019-07-19
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, lidera w branży produkcyjnej, poszukujemy kandydatów na stanowisko  


Samodzielny księgowy ze znajomością języka rosyjskiego
Samodzielny księgowy ze znajomością języka rosyjskiego
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 190286/5156

Opis stanowiska:
  • wsparcie w prowadzeniu ksiąg rachunkowych spółki,
  • opieka nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz archiwizacja dokumentów finansowych,
  • kalkulacje i raportowanie wyniku finansowego, wsparcie w przygotowywaniu sprawozdań finansowych,
  • wykonywanie czynności związanych z zamknięciem okresów sprawozdawczych w księgach jednostki,
  • prowadzenie Rejestru Środków Trwałych i Wartości Niematerialnych i Prawnych z uwzględnieniem uregulowań Ustawy o Rachunkowości, MSR/MMSF, przepisów podatkowych, polityki spółki i grupy,
  • wsparcie w rozliczaniu podatku VAT,
  • przygotowywanie raportów miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych,
  • ścisła współpraca z instytucjami zewnętrznymi oraz działem audytu.
Wymagania:
  • znajomość języka rosyjskiego na poziomie min. B2 oraz języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
  • doświadczenie w obszarze księgowości (np. biura rachunkowe, spółki z o.o. etc.) lub doświadczenia zdobyte w różnych działach, w międzynarodowych korporacjach,
  • wykształcenie wyższe, preferowane finanse i rachunkowość,
  • zdolność analitycznego myślenia oraz rozwinięte zdolności interpersonalne,
  • umiejętność obsługi programu MS Excel.
Oferta obejmuje:
  • pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu,
  • elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy w trybie home office,
  • ciekawy, rozwojowy zakres obowiązków,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, system premiowy oraz pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, karnet sportowy, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie posiłków, pracowniczy program oszczędnościowy, zniżki pracownicze),
  • dofinansowanie kursów językowych i szkoleń z zakresu księgowości i finansów.