Dla naszego klienta, polskiej międzynarodowej grupy kapitałowej, lidera w swojej branży, poszukujemy kandydatów na stanowisko
Opis stanowiska:
- odpowiedzialność za proces budżetowania oraz przygotowywania prognoz finansowych spółek zależnych,
- udział w projektach M&A: analiza podmiotów do przejęcia, modelowanie finansowe,
- współpraca z zewnętrznymi doradcami w ramach projektów Due Dilligence,
- funkcja nadzoru właścicielskiego i audytu wewnętrznego w stosunku do podmiotów wchodzących w skład grupy kapitałowej,
- analiza odchyleń od budżetu i prognoz oraz proponowanie działań korygujących,
- ścisła współpraca z Zarządem, działem księgowości i kontrolingu.
Wymagania:
- minimum 3 lata profesjonalnego doświadczenia w obszarze doradztwa transakcyjnego, audytu wewnętrznego lub kontrolingu,
- bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości zarządczej oraz metod wycen,
- wykształcenie wyższe kierunkowe, kwalifikacje CFA, ACCA lub CIMA będą dodatkowym atutem,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- doskonałe umiejętności organizacyjne i analitycznego myślenia.
Oferta obejmuje:
- pracę w dużej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
- atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet benefitów.