What's on Offer
- Praca w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i unikalnym modelu biznesowym,
- Możliwość implementacji własnych pomysłów oraz prowadzenia projektów,
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia,
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego, m.in. poprzez udział w specjalistycznych szkoleniach.
Job Description
- Zarządzanie 3-osobowym zespołem,
- Przygotowywanie rocznych i wieloletnich planów finansowych (proces planowania i budżetowania),
- Przygotowywanie informacji zarządczej na potrzeby centrali firmy, Dyrektora Finansowego oraz Kadry Zarządzającej,
- Wspieranie kluczowych decyzji biznesowych poprzez dostarczanie kompleksowych analiz finansowych,
- Monitorowanie wykonania budżetu, analiza profitowości poszczególnych linii biznesowych, produktów, partnerów,
- Nadzór nad kwartalnym raportowaniem finansowym na potrzeby centrali firmy (IFRS),
- Nadzór nad sporządzeniem rocznych statutowych sprawozdań finansowych podmiotów ubezpieczeniowych pracodawcy,
- Nadzór nad kwartalnym i rocznym raportowaniem do regulatora (KNF),
- Aktywny udział w rozwoju narzędzi służących do raportowania i budżetowania,
- Tworzenie i usprawnianie modeli finansowych i kontrolingowych.
The Successful Applicant
- Wykształcenie wyższe (preferowane w obszarze ekonomii, finansów, ubezpieczeń, informatyki lub pokrewnych)
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w obszarze instytucji finansowych. Mile widziane doświadczenie w obszarze ubezpieczeń,
- Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem specjalistów / ekspertów,
- Praktyczna wiedza z zakresu sprawozdawczości oraz procesów biznesowych,
- Doświadczenie we współpracy z zarządem lokalnie i globalnie,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Praktyczna znajomość MS Excel w stopniu zaawansowanym,
- Wysoko rozwinięte zdolności analityczne,
- Duża samodzielność, dokładność oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu.