Naszym klientem jest międzynarodowa firma z sektora usług wspólnych zlokalizowana we Wrocławiu.
What's on Offer
Nasz klient oferuje: * stabilne zatrudnienie na atrakcyjnych warunkach * bogaty pakiet benefitów pozapłacowych * szeroki pakiet szkoleń i działań rozwojowych * work-life balance, możliwość pracy z domu * wysoką kulturę pracy i bardzo dobrą atmosferę.
Job Description
Do głównych zadań na tym stanowisku należeć będą: * Kierowanie i nadzór nad podległym zespołem * Organizacja pracy podległych pracowników zgodnie z zasadami i przepisami BHP, oraz wymaganiami korporacyjnymi dotyczącymi bezpieczeństwa, ochrony zdrowia, ochrony środowiska naturalnego oraz ochrony przeciwpożarowej. * Raportowanie zagrożeń, zdarzeń potencjalnie wypadkowych i wypadków zgodnie z wewnętrzną procedurą, a także zagrożeń oraz wszelkich incydentów dotyczących ochrony środowiska. * Prowadzenie szkoleń wstępnych oraz inicjowanie i rozwijanie różnych form popularyzacji problematyki bhp oraz ergonomii * Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny * Udział w opracowywaniu planów rozwoju organizacji oraz przedstawianiu propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy * Udział w zespołach projektowych przy powstawaniu nowych i modyfikacji istniejących procesów * Weryfikowanie i opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy * Utrzymywanie i weryfikowanie Systemu Zarządzania Jakością w swoim zakresie * Raportowanie do Dyrektora Generalnego * Audytowanie- prowadzenie audytów zgodnie z ustalonymi procedurami
The Successful Applicant
Wymagania: * Wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalizacji w obszarze BHP lub studia podyplomowe z zakresu bhp; * Min. 3 lata doświadczenia w służbie bhp w międzynarodowym środowisku pracy; * Przynajmniej 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem BHP * Znajomość aktualnych przepisów i zagadnień dotyczących BHP * Zdolność identyfikowania, zrozumienia i stosowania prawa oraz przepisów związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy * Znajomość norm ISO * Umiejętność analitycznego myślenia * Umiejętność pracy z zespołem pracowników nad rozwiązywaniem bieżących problemów * Dobra komunikacja i wysokie zdolności interpersonalne * Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym * Duże zaangażowanie i konsekwencja w realizacji celów działu i firmy