Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2019-06-10
Dyrektor Finansowy
Nr ref. 190325/5196
Białystok, podlaskie
Bankowość, Księgowość
Data aktualizacji: 2019-06-10
Goldman Recruitment
Dyrektor Finansowy
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowej spółki z branży finansowej, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko  


Dyrektor Finansowy
Dyrektor Finansowy
Miejsce pracy: Białystok
Nr ref. 190325/5196

Opis stanowiska:
  • kształtowanie oraz realizacja strategii finansowej firmy,
  • współodpowiedzialność za procesy planowania i zarządzania organizacją,
  • odpowiedzialność za płynność finansową, zabezpieczenie ryzyka kursowego, ryzyk transakcyjnych oraz stóp procentowych,
  • nadzór nad przygotowaniem skonsolidowanych sprawozdań finansowych i raportów,
  • optymalizowanie struktury kosztów i poziomu majątku obrotowego, ocena projektów inwestycyjnych oraz polityki podatkowej,
  • odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli wewnętrznej oraz współpraca z firmami audytorskimi, ubezpieczeniowymi, instytucjami finansowymi oraz organami podatkowymi,
  • nadzór nad działami: księgowości, controllingu,
  • zarządzanie projektami rozwojowymi oraz dotyczącymi optymalizacji procesów wewnętrznych,
  • odpowiedzialność za zatrudnienie, szkolenie, motywowanie oraz rozwój pracowników w zarządzanych zespołach.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe kierunkowe,
  • minimum 5 lat doświadczenia na próbnym stanowisku,
  • doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem finansami, w sektorze usług finansowych, w firmie audytorskiej lub w ramach bankowości korporacyjnej,
  • gruntowna wiedza z zakresu nowoczesnych metod zarządzania finansami,
  • znajomość języka angielskiego lub języka rosyjskiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, organizacyjne i negocjacyjne,
  • doświadczenie w tworzeniu analiz finansowych i budżetowania.
Oferta obejmuje:
  • pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • międzynarodowe środowisko,
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów,
  • elastyczny system pracy.