Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
PwC
Data aktualizacji: 2019-05-27
Warszawa, mazowieckie
Konsulting
Data aktualizacji: 2019-05-27

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

PwC is a powerful network of over 236.000 people across 158 countries. All committed to deliver quality in Assurance, Tax, Advisory & Technology Services.

As global game changers, our experts play big. Match your curiosity with continuous opportunities to learn, grow and make an impact. Join PwC and be a game changer.

A career in Administration and Secretarial Services, within Internal Firm Services, will give you with the opportunity to provide administrative support to PwC employees. You’ll focus on using business software applications to prepare reports, receiving and directing incoming calls or emails to the appropriate parties, arranging business travel, tracking expenses, and coordinating meeting arrangements.

Our team is responsible for ensuring smooth operation of day to day activities at PwC. As part of the team, you will be assisting with record keeping, billing, distribution, logistics and financial planning.

Junior Resource Planning Specialist

 

Rola:

  • selekcja pracowników do projektów we współpracy z partnerami zewnętrznymi
  • zarządzanie systemem wewnętrznym zawierającym informacje o pracownikach oraz nadzór nad kompletnością i poprawnością tych danych
  • aktualizacja oraz dbałość o jakość danych w systemie alokacji pracowników
  • współtworzenie portalu na potrzeby komunikacji wewnętrznej
  • przygotowywanie życiorysów i profili zawodowych członków zespołu na potrzeby ofertowania
  • tworzenie zestawień, analiz i raportów na potrzeby firmy
  • ścisła współpraca z innymi działami w firmie
  • pomoc w innych bieżących pracach zespołu

 

Profil kandydata:

  • Dobra organizacja pracy i umiejętność priorytetyzowania zadań
  • Swoboda w pracy pod presją czasu
  • Proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań: otwartość, samodzielność, inicjatywa, dociekliwość i umiejętność rozwiązywania problemów
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Systematyczność oraz dbałość o szczegóły
  • Umiejętność współpracy w zespole i łatwość budowania relacji
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (minimum B2)
  • Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MsOffice (w szczególności Excel)
  • Minimum roczne doświadczenie w pracy biurowo - administracyjnej
  • Mile widziane wykształcenie wyższe (preferowane: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Zarządzanie projektami, Ekonomia)

 

Nasza oferta:

  • Stabilne zatrudnienie
  • Ciekawa i inspirująca praca w gronie profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach
  • Atrakcyjny pakiet benefitów (ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna oraz karta Multisport)
  • Dogodna lokalizacja pracy      
  • Świetna atmosfera i komfortowe środowisko pracy.