Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Michael Page
Data aktualizacji: 2019-10-31
Customer Service Specialist
Nr ref. 33779_MP_PL
Warszawa, mazowieckie
BPO/SSC, Obsługa klienta
angielski
Data aktualizacji: 2019-10-31

Customer Service Specialist


Warszawa33779_MP_PL

Naszym klientem jest międzynarodowa amerykańska firma, która działa w sektorze eye care. Styczność z ich produktami ma średnio 260 milionów ludzi na świecie w ciągu roku.
Oferujemy
  • Możliwość pracy w międzynarodowym, dynamicznym środowisku
  • Pakiet szkoleń
  • Karta lunchowa
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Opieka zdrowotna
Opis stanowiska
  • Pełnienie funkcji drugiego poziomu wsparcia dla oddziałów EMEA w procesach Order to Invoice
  • Wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych w ramach wewnętrznych systemów
  • Utrzymywanie stałego kontaktu z globalnym i lokalnym zespołem SA
  • Risk assessment i stosowanie działań naprawczych
  • Delegowanie problemów technicznych do trzeciego poziomu wsparcia
Profil kandydata
  • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (2nd level support, Key user, appliaction specialist)
  • Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku
  • Customer focus
  • Doświadczenie i znajomość systemu SAP mile widziane.
  • Dobra komunikacja i umiejętności interpersonalne
  • Nastawienie na rozwiązywanie problemów
  • Biegła znajomość angielskiego

Jeśli czujesz, ze ta oferta jest dla Ciebie, kliknij w przycisk aplikuj
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.


DLACZEGO MICHAEL PAGE?

  • Kandydat w centrum uwagi
  • Doradztwo i pełne wsparcie
  • Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski
Umiejętności
SAP
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski
Umiejętności
SAP