Naszym klientem jest globalna firma produkcyjna z siedzibą na Śląsku. Ze względu na rozwój przedsiębiorstwa poszukujemy osoby, która chciałaby wziąć czynny udział w rozwijaniu polityki HR oraz dobrze czuje się w standaryzacji i harmonizacji procesów.
Oferujemy
- Możliwość rozwoju na samodzielnym stanowisku w międzynarodowej firmie;
- Stabilne zatrudnienie;
- Opiekę medyczną.
Opis stanowiska
- Tworzenie kultury organizacyjnej i wsparcie managerów w procesie przeprowadzania zmian;
- Raportowanie wskaźników personalnych i proponowanie działań korygujących w wymagających tego obszarach;
- Koordynacja, planowanie i realizacja procesów rekrutacyjnych zgodnie z potrzebami organizacji;
- Koordynacja procesu oceny pracowniczej;
- Wspieranie managerów w zakresie komunikacji wewnętrznej i prawidłowego obiegu informacji;
- Realizacja strategii personalnej firmy na szczeblu wyznaczonego obszaru biznesowego;
- Zapewnienie zgodności procedur wewnętrznych z procedurami Grupy i przepisami Prawa.
Profil kandydata
- Min. 3 lata doświadczenia w roli HRBP bądź na analogicznym stanowisku;
- Wykształcenie wyższe, mile widziane na kierunku związanym z obszarem Zarządzania Zasobami Ludzkimi;
- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy;
- Język angielski pozwalający na swobodną komunikację;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel;
- Doświadczenie we wdrażaniu projektów HR;
- Wysokie zdolności interpersonalne odznaczające się efektywną komunikacją.