Polecamy
Rozwiń

Aplikacja mobilna KarierawFinansach.pl

Świat finansów jest na wyciągnięcie ręki!
Pobierz aplikację mobilną serwisu KarierawFinansach.pl i czytaj nasze treści, kiedy i gdzie chcesz.
 
Aplikacja jest dostępna w systemach iOS oraz Android i zawiera:
  • stale aktualizowane oferty pracy i szkoleń, 
  • artykuły poświęcone aktualnym trendom na rynku pracy w finansach, 
  • bazę wiedzy z opisami stanowisk, kwalifikacji zawodowych oraz pojęć, 
  • wizytówki pracodawców i informacje o ich planach rekrutacyjnych. 
 
Pobierz aplikację:
 

Życzymy miłego korzystania z aplikacji!

Aplikacja mobilna KarierawFinansach.pl

Świat finansów jest na wyciągnięcie ręki!
Pobierz aplikację mobilną serwisu KarierawFinansach.pl i czytaj nasze treści, kiedy i gdzie chcesz.
 
Aplikacja jest dostępna w systemach iOS oraz Android i zawiera:
  • stale aktualizowane oferty pracy i szkoleń, 
  • artykuły poświęcone aktualnym trendom na rynku pracy w finansach, 
  • bazę wiedzy z opisami stanowisk, kwalifikacji zawodowych oraz pojęć, 
  • wizytówki pracodawców i informacje o ich planach rekrutacyjnych. 
 
Pobierz aplikację:
 

Życzymy miłego korzystania z aplikacji!

Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Polecamy
Rozwiń

Aplikacja mobilna KarierawFinansach.pl

Świat finansów jest na wyciągnięcie ręki!
Pobierz aplikację mobilną serwisu KarierawFinansach.pl i czytaj nasze treści, kiedy i gdzie chcesz.
 
Aplikacja jest dostępna w systemach iOS oraz Android i zawiera:
  • stale aktualizowane oferty pracy i szkoleń, 
  • artykuły poświęcone aktualnym trendom na rynku pracy w finansach, 
  • bazę wiedzy z opisami stanowisk, kwalifikacji zawodowych oraz pojęć, 
  • wizytówki pracodawców i informacje o ich planach rekrutacyjnych. 
 
Pobierz aplikację:
 

Życzymy miłego korzystania z aplikacji!

Tax Consilium Sp. z o.o.
Kraków, małopolskie
Kadry/Płace, Księgowość
Weekendowe
Data aktualizacji: 2018-08-20
Zgłoś się

Chcesz rozpocząć karierę w rachunkowości?
DOSKONALE TRAFIŁEŚ!


POSTAW NA SPRAWDZONĄ JAKOŚĆ
WEŹ UDZIAŁ W 66. EDYCJI KURSU


Uzyskaj CERTYFIKAT Z KODEM ZAWODU 331301 
wg kwalifikacji zawodów i specjalności MPIPS
oraz ZAŚWIADCZENIE MEN i praktycznie przygotuj się do pracy księgowego.

 

TRENERZY SĄ PRAKTYKAMI RACHUNKOWOŚCI
To eksperci księgowi i doradcy podatkowi
z wieloletnim doświadczeniem
zawodowym, biznesowym i zarządczym

 

  • Na Kursie OD PODSTAW nauczysz się prowadzenia księgowości spółek prawa handlowego. Otrzymasz WIEDZĘ, UMIEJĘTNOŚCI i KOMPETENCJE, dzięki którym będziesz mógł w praktyce prowadzić pełną księgowość i pracować w obszarze rachunkowości.
     
  • Odbędziesz 56 h zajęć stacjonarnych (48 h warsztatów księgowych + 8 h warsztatów podatkowych), 8 h e-learningu i 30 dni opieki poszkoleniowej (w formie e-mailowej).
     
  • Na zajęciach przejdziemy z Tobą PEŁNĄ DROGĘ KSIĘGOWĄ W FIRMIE — będziemy księgować faktury i sporządzać bilanse. Razem z nami wykonasz WSZYSTKIE KSIĘGOWE OBOWIĄZKI. Poprowadzisz ewidencje, rozrachunki, sporządzisz deklaracje, naliczysz podatki i przygotujesz dokumentację dla urzędów. Nauczysz się SAMODZIELNOŚCI, dzięki czemu po Kursie będziesz mógł podjąć pracę w zawodzie księgowego.
     
  • Najpierw weźmiesz udział w krótkich wykładach (30%), a następnie warsztatach. Przez 70% czasu będziemy wspólnie liczyć ZADANIA, wypełniać autentyczne dokumenty, analizować CASE STUDY i odpowiadać na Twoje pytania. Kurs da Ci REALNE KORZYŚCI. Chcemy, abyś ukończył go z KONKRETNYMI UMIEJĘTNOŚCIAMI. Będziemy WSPIERAĆ Twoją naukę w formie e-learningu (po zajęciach będziesz otrzymywał dodatkowe ćwiczenia i materiały do powtórzenia).
     
  • Jeśli będziesz tego potrzebował, odbędziesz INDYWIDUALNE, DARMOWE KONSULTACJE.
     
  • Zyskasz najnowsze, KOMPLEKSOWE MATERIAŁY w formie papierowej i elektronicznej, które wykorzystasz w późniejszej pracy i do których będziesz mógł wrócić w dowolnym momencie
     
  • Postaw na SPRAWDZONĄ JAKOŚĆ. Nasze Kursy posiadają AKREDYTACJĘ KURATORIUM OŚWIATY

 

W 2017 r. według autentycznych ocen
Uczestników Certyfikowany Kurs Rachunkowości od podstaw
został oceniony na: 5,35 /6 
Sprawdź opinie

 

 

JAK BĘDĄ WYGLĄDAŁY ZAJĘCIA?

 

  • UCZ SIĘ ROZLICZENIOWEJ PRAKTYKI
    Kurs rozpoczyna się od teoretycznego wprowadzenia do rachunkowości – tak, abyś poznał najważniejsze pojęcia, nauczył się posługiwać finansową terminologią i znał najważniejsze regulacje prawne. Następnie Trener-wieloletni główny księgowy wyjaśni Ci działanie na planie kont. Będziesz się uczył metodą Color Accouning, która ułatwi Ci jego zrozumienie (ta metoda zrewolucjonizowała naukę rachunkowości). 
     
  • PRZYGOTUJ SIĘ DO PRACY KSIĘGOWEGO

Pod okiem Trenera będziesz samodzielnie księgował dokumenty księgowe i przejdziesz CAŁĄ DROGĘ KSIĘGOWĄ W FIRMIE, tzn. samodzielnie zaksięgujesz autentyczne faktury, wypełnisz dokumenty, naliczysz podatki, a finalnie stworzysz roczne sprawozdanie finansowe na podstawie ksiąg rachunkowych (czyli zrobisz dokładnie to, co robią na co dzień pracownicy działów księgowych i biur rachunkowych). Będziesz też prowadził rozrachunki z pracownikami, ZUS i US (stworzysz proste listy płac i naliczysz składki ZUS i podatki).

  • WEŹ UDZIAŁ W WARSZTATACH PODATKOWYCH

W trakcie Kursu odbędziesz 8 h zajęć Z DORADCĄ PODATKOWYM, podczas których poznasz autentyczne rozliczeniowe casy study.

  • UCZ SIĘ POD OKIEM PRAKTYKÓW

Przez cały czas Trenerzy będą do TWOJEJ DYSPOZYCJI. Gdy będziesz samodzielnie liczył zadania, będą podchodzić i udzielać porad. Zawsze też najpierw będą wprowadzali Cię w dane zagadnienie, następnie pokażą przykłady rozliczeniowe i przećwiczą je razem z Tobą. Na podstawie przygotowanych zdań, w praktyce będziesz poznawał kolejne odsłony rachunkowości. Poznasz standardy i dobre praktyki, dostaniesz wiele praktycznych wskazówek i rozwiązań, które wykorzystasz w swojej pracy. 
 

JAK ZDOBYĆ CERTYFIKAT KSIĘGOWEGO?

Kurs w Tax Consilium praktycznie przygotuje Cię do pracy w zawodzie KSIĘGOWEGO. Na zakończenie otrzymasz ZAŚWIADCZENIE MEN zgodne z Rozporządzeniem MEN ws. kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych. Na ostatnich warsztatach księgowych możesz również podejść do egzaminu zdawanego przed Komisją Egzaminacyjną Tax Consilium. Egzamin jest bezpłatny, nieobowiązkowy i ma formę pisemną. Trwa 1 godzinę i składa się z części testowej oraz zadań (analogiczne przykłady są omawiane na zajęciach, więc gdy będziesz w nich uczestniczył, na pewno sobie z nim poradzisz). Najważniejszą częścią egzaminu jest ta polegająca na sporządzeniu bilansu. Aby dostać zaliczenie, powinieneś uzyskać min. 50% punktów możliwych do zdobycia. Zdanie go jest równoznaczne z uzyskaniem CERTYFIKATU KSIĘGOWEGO z kodem zawodu 331301 według kwalifikacji zawodów i specjalności MPiPS. Każdy certyfikat Tax Consilium oznaczony jest hologramem potwierdzającym autentyczność dokumentu. Do egzaminu możesz podejść bezpłatnie dwa razy. Oczywiście, możesz również z niego zrezygnować, jednak zachęcamy Cię, abyś sprawdził swoją wiedzę. Egzamin jest podsumowaniem tego, co naprawdę powinieneś znać i potrafić zastosować, pracując w zawodzie księgowego.

 

JAK BĘDZIEMY WSPIERAĆ TWOJĄ NAUKĘ?

  • E-LEARNING
    W Tax Consilium zyskasz kompleksową edukację. W trakcie całego Kursu otoczymy Cię specjalną OPIEKĄ DORADCY, z którym będziesz w stałym kontakcie. Po każdym z modułów otrzymasz podsumowanie zajęć, dodatkowe materiały (m.in. webinar dot. Sztuczek i trików w MS Excel, które powinieneś znać oraz zadań do przećwiczenia w domu). E-learning powinien zająć Ci ok. 8 h.
     
  • BEZPŁATNE KONSULTACJE
    Swoje postępy w nauce będziesz mógł na bieżąco konsultować z trenerem podczas BEZPŁATNYCH KONSULTACJI (trener będzie do Twojej dyspozycji w każdą środę od 17:00-20:00; pamiętaj, aby na spotkanie umówić się z Działem Szkoleń).
     
  •  INDYWIDUALNA OBSŁUGA I DOBRA ATMOSFERA
    Pracujemy z uśmiechem i uczymy z uśmiechem. Dbamy o dobrą, przyjazną atmosferę i naprawdę zależy nam na Twojej satysfakcji. Dlatego nasi pracownicy są do Twojej dyspozycji. Z chęcią opowiadamy na Twoje pytania, zawsze prosimy Cię też o feedback dot. zajęć. 
     
  •  30 DNI OPIEKI POSZKOLENIOWEJ
    Przez 30 DNI po zakończeniu Kursu otoczymy Cię e-mailową opieką poszkoleniową. Przez miesiąc nasi Trenerzy będą do Twojej dyspozycji. Jeśli będziesz miał pytania lub wątpliwości związane z programem Kursu, pomożemy Ci je rozwiązać. 
     
  • BEZPŁATNE ODRABIANIE ZAJĘĆ
    Dodatkowo nie stracisz żadnych zajęć – jeśli będziesz potrzebował pomocy, pomożemy Ci nadrobić zaległości i zapewnimy BEZPŁATNĄ MOŻLIWOŚĆ ODRABIANIA ZAJĘĆ na warunkach określonych w naszym Regulaminie. Pamiętaj, że nie dopuszczamy możliwości odrabiania zajęć komputerowych.
     
  • ŚCIEŻKI EDUKACYJNE I RABATY
     Po Kursie przydzielimy Ci specjalne zniżki i rabaty na udział w kolejnych Kursach: otrzymasz 200 zł zniżki na Certyfikowany Kurs Rachunkowości dla średniozaawansowanych (kod zawodu 241103)  oraz 5% na drugi i 10% rabatu na trzeci (i każdy kolejny) Kurs w Tax Consilium.

 

POZNAJ ZAKRES MERYTORYCZNY KURSU

I Moduł: Podstawy rachunkowości z elementami etyki zawodowej - 8 h
1.1 Podstawowe pojęcia w rachunkowości

1.1.1 Cele rachunkowości

1.1.2 Funkcje rachunkowości

1.1.3 Przedmiot rachunkowości

1.1.4 Podmiot rachunkowości

1.1.5 Zadania rachunkowości

1.1.6 Metody rachunkowości

1.1.7 Zasady rachunkowości

1.1.8 Dokumenty księgowe, dowody księgowe

1.1.9 Polityka rachunkowości

1.1.10 Podstawowe okresy w rachunkowości

1.1.11 Etyka w działalności gospodarczej i rachunkowości

1.2 Ewidencja księgowa

1.2.1 Konto księgowe

1.2.2 Typy kont i rodzaje

1.2.2.1 Grupy kont bilansowych

1.2.3 Plan kont

1.2.4 Ewidencja podstawowych operacji gospodarczych

1.3 Zasoby majątkowe przedsiębiorstwa i źródła ich pochodzenia

1.3.1 Klasyfikacja i podział aktywów

1.3.1.1 Aktywa trwałe

1.3.1.2 Aktywa obrotowe

1.3.2 Klasyfikacja i podział pasywów

1.3.2.1 Kapitał (fundusz) własny

1.3.2.2 Kapitały obce

1.4 Prowadzenie ksiąg rachunkowych

1.4.1 Księgi rachunkowe

1.4.2 Konta księgi głównej i ksiąg pomocniczych

1.4.3 Otwieranie i zamykanie ksiąg rachunkowych

1.4.4 Poprawianie błędnego zapisu księgowego

1.4.5 Ochrona i zasady przechowywania dokumentacji

1.4.6 Ujęcie w księgach rachunkowych zdarzeń powstałych po dniu bilansowym

Ćwiczenia - rozwiązywanie zadań
 

II Moduł: Podatki w praktyce biznesowej, podatek PIT - 8 h
2.1 Ustawa o podatku od osób fizycznych

2.1.1 Podmiot i przedmiot podatku

2.1.2 Ograniczony i nieograniczony obowiązek podatkowy

2.1.3 Wyłączenia z opodatkowania

2.1.4 Źródła przychodu

2.1.5 Wydatki nie stanowiące kosztów uzyskania przychodów

2.1.6 Odliczenia od podatku

Case study
 

III Moduł: Efektywne zarządzanie majątkiem. Środki trwałe, wyposażenie - 8 h
3. 1. Klasyfikacja Środków Trwałych

3.1.1. Dokumenty dotyczące środków trwałych

3.1.2.Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 3 października 2016 r. w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT)

3.1.3 Podstawy zakwalifikowania środków trwałych i wprowadzenia do ewidencji

3.1.4 Amortyzacja i umorzenie, zmiana od 12 sierpnia 2017r. dotycząca jednorazowej amortyzacji dla małych podatników

3.1.5 Wyksięgowanie środków trwałych z ewidencji - zasady księgowania

3.1.6 Wartość brutto, netto, bilansowa środków trwałych

Rozwiązywanie zadań z zakresu aktywów trwałych, amortyzacji i umorzenia

 

IV Moduł: Rozrachunki, ewidencja zakupu, sprzedaży i obrotu towarów - 8 h
4.1. Dokumenty

4. 1 Faktury

4.1.1. Rozrachunki z kontrahentami

4.2 Ewidencja rozrachunków

4.2.1. Należności od odbiorców

4.2.2. Zobowiązania wobec dostawców

4.2.3. Pozostałe rozrachunki

4.2.4. Rozrachunki z pracownikami

4.2.4.1 Uprawnienia pracownika w związku z podróżą służbową

4.2.4.2 Stawka za 1 km przebiegu pojazdu

4.2.5 Rozrachunki z Urzędem Skarbowym

4.2.6 Rozrachunki z ZUS

4.2.7 Odpisy aktualizujące

4.2.8 Terminy w rozrachunkach

4.2.9 Wstępnie bilans

4.2.10 Zmiany od 1 stycznia 2018r

4.3 Obrót środkami pieniężnymi, towarami i materiałami w przedsiębiorstwie

4.3.1. Obrót środkami pieniężnymi

4.3.1.1 Dokumenty obrotu kasowego

4.3.1.2 Dokumenty obrotu bankowego

4.3.2. Obrót towarami i materiałami

4.3.3 Zakupy materiałów lub towarów

4.3.4 Wydawanie do produkcji materiałów

4.3.4.1.Rozchody materiałów

4.3.5. Ewidencja obrotu w jednostce produkcyjnej

4.3.5.1.Ewidencja kosztów działalności operacyjnej w jednostce produkcyjnej

Zadania kompleksowe z zakresu rozrachunków

 

V Moduł: Koszty zatrudnienia, różne możliwości - 8 h
5.1 Koszty związane z zatrudnieniem – lista płac, rachunki

5.1 Zatrudnienie:

5.1.1 Umowa o pracę

5.1.2 Umowa zlecenia

5.1.3 Umowa o dzieło

5.2 Wynagrodzenia

5.2.1 Pojęcie wynagrodzeń

5.2.2 Wynagrodzenia osobowe i bezosobowe

5.2.2.1 Umowa o dzieło: umowa rezultatu

5.2.2.1 Umowa zlecenia: starannego wykonania

5.2.3 Wynagrodzenia osób zatrudnionych na podstawie stosunku pracy

5.2.3.1Wynagrodzenie brutto

5.2.3.2Wynagrodzenie netto

5.2.4 Skala podatkowa

5.2.5 Ulga podatkowa

5. 2.6.Koszty uzyskania przychodu

5.2.7 Obliczanie składek

5.2.7.1 Składki na ubezpieczenie społeczne oraz ubezpieczenie zdrowotne

5.2.7.2.Rozrachunki z ZUS

5.2.8 Wynagrodzenie za czas choroby

5.2.8.1.Podstawa wymiaru wypłaty chorobowego

5.2.9 Wynagrodzenie za niepełny miesiąc

5.3. Odpis na ZFŚS podstawowy (obligatoryjny) w 2018r

5.3.1 Świadczenie urlopowe

5.4. Rozliczenie roczne – Deklaracja PIT – 4R, PIT -11

Dokonywanie rozliczeń wynagrodzeń i księgowanie na poszczególnych kontach

 

VI Moduł: Przychody i koszty, zasady ustalania wyniku finansowego - 8 h
6.1 Przychody i koszty w przedsiębiorstwie

6.1.1 Klasyfikacja i sposób ujmowania przychodów i kosztów

6.1.1.1 Rozliczenia międzyokresowe kosztów

6.1.1.2 Rozliczenia międzyokresowe czynne

6.1.1.3 Rozliczenia międzyokresowe bierne

6.1.1.4 Rozliczenia międzyokresowe przychodów

6.2 Tworzenie wyniku finansowego

6.2.1 A(wariant kalkulacyjny)

6.2.2 B.(wariant porównawczy)

6.2.3 Tworzenie wyniku finansowego

6.2.4. Rachunek zysków i strat

6.3 Wycena składników majątkowych przedsiębiorstwa

6.3.1 Metody wyceny aktywów i pasywów

6.3.1.1.Metody wyceny rozchodu zapasów w cenach rzeczywistych FIFO, LIFO, AVCO

6.3.2 Inwentaryzacja

Ustalanie przychodów, kosztów, sporządzanie rachunku zysków i strat, bilansu.
 

VII Moduł: Sprawozdanie finansowe i rozliczenie podatku CIT I VAT - 8 h

7.1 Sprawozdanie finansowe przedsiębiorstwa

7.1.1 PODSTAWOWE CZĘŚCI SKŁADOWE SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH

7.1.2 Wprowadzenie do sprawozdania finansowego

7.1.3 Bilans

7.1.4 Aktywa

7.1.5 Pasywa

7.1.6 Rachunek zysków i strat

7.1.6.1 A.(wariant kalkulacyjny)

7.1.6.2 B.(wariant porównawczy)

7.1.7 Dodatkowe informacje i objaśnienia

7.1.8 Zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnym

7.1.9 Rachunek przepływów pieniężnych

7.1.10 Sprawozdanie z działalności jednostki

7.1.11 Tryb i metody sporządzania oraz ogłaszania sprawozdań

7.2 Elementy prawa podatkowego

7.2.1 Podstawy prawne, pojęcie prawa podatkowego

7.2.2 Podział podatków związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą

7.2.3 Zasady prawa podatkowego

7.2.4 Elementy konstrukcji podatków

7.2.4.1.Elementy konstrukcji podatków / budowa podatków

7.2.5 Funkcje podatków

7.2.6 Klasyfikacja podatków

7.2.6.1. Podatki państwowe

7.2.6.2.Podatki i opłaty samorządowe

7.2.7 Wybrane zagadnienia z ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych "CIT"

7.2.8 . Podatki kosztowe i opłaty

7.2.9. Podstawy z zakresu prawa gospodarczego, prawa pracy i prawa cywilnego

7.3 Podatek od towarów i usług

7.3.1 Informacje związane z podatkiem od towarów i usług "VAT "

7.3.2 Deklaracja VAT – 7, VAT - 27

7.4 Kalendarz informacyjny

7.4.1 Terminy

Sporządzenie sprawozdania, deklaracji CIT -8, VAT-7, VAT-27

 

POZNAJ NAJBLIŻSZE TERMINY KURSÓW:

EDYCJA WRZEŚNIOWA
zajęcia tylko w niedziele

09.09.2018 r. w godz. 10.00-16.00
16.09.2018 r. w godz. 10.00-16.00
23.09.2018 r. w godz. 10.00-16.00
30.09.2018 r. w godz. 10.00-16.00
14.10.2018 r. w godz. 10.00-16.00
21.10.2018 r. w godz. 10.00-16.00
28.10.2018 r. w godz. 10.00-16.00
Egzamin odbędzie się: 28.10.2018 r. o godz. 10.00

 

ZYSKAJ UZNANIE NA RYNKU PRACY

W naszych szkoleniach brali udział pracownicy znanych firm prywatnych i instytucji publicznych, m.in. Lufthansa Global Business Services Sp. z o.o., Narodowe Centrum Nauki, IBM BTO Business Consulting Services Sp. z o.o., Komenda Wojewódzka Policji  w Krakowie, PZU Życie S.A., Uniwersytet Jagielloński, 

Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie i wielu innych. 

Otrzymaliśmy liczne referencje i rekomendacje.


 

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!