Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
HILLWAY Training & Consulting
First time manager
2019-01-31 do 2019-02-01
1570 PLN
Warszawa, mazowieckie
Zarządzanie projektami
Otwarte
Data aktualizacji: 2018-11-08
Zgłoś się
HILLWAY Training & Consulting
First time manager

First time manager

31.01 – 01.02.2019

http://www.hillway.pl/first-time-manager/

 

„Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest tworzenie jej samemu”.
Peter Drucker

 

Szkolenie dla początkujących menedżerów wyposaży uczestników w umiejętności liderskie, które pozwolą im zbudować wiarygodny wizerunek szefa na nowo objętym stanowisku lub w nowej sytuacji liderskiej.

Przed szkoleniem każdy z uczestników będzie miał możliwość wyrażenia swoich indywidualnych oczekiwań i potrzeb w postaci ankiety przedszkoleniowej. Wyniki ankiety ukierunkują przebieg i poruszane treści szkolenia.

 

Cele szkolenia:

  • Wzmocnienie świadomości znaczenia roli lidera w organizacji.
  • Poznanie własnych zasobów liderskich.
  • Doskonalenie umiejętności liderskich tj. definiowanie celu, diagnoza poziomu zespołu, elastyczne stosowanie stylów, prowadzenie spotkań i wystąpień.

 

Program szkolenia:

Rola lidera w organizacji:

  • Charakterystyka lidera – jak wyglądają dzisiaj style liderskie wśród polskich menedżerów?
  • Fakty – wyniki badań polskich liderów
  • Wnioski – jak postrzegają siebie liderzy a jak to widzą ich podwładni i współpracownicy.
  • Autorytet lidera – wzorce i schematy budujące autorytet szefa.
  • Powody dla jakich warto być autorytetem dla zespołu.
  • Cechy osoby posiadającej autorytet.
  • Jednostka a zespół – siła jednostki a moc zespołu w realizacji zadań.
  • Efektywność pracy jednostki w porównaniu z zespołem.
  • Aktywizacja pracowników do pracy zespołowej.

 

Potencjał lidera:

  • Zadania lidera – co buduje efektywność najlepszych liderów.
  • Definiowanie strategii lidera.
  • Dostrzeganie potencjału i różnorodności pracowników.
  • Lider relacyjny a lider zadaniowy – różnice w sposobie funkcjonowania.
  • Poznanie różnic w funkcjonowaniu lidera.
  • Wypracowanie mechanizmu dostosowania stylu do zadania.
  • Twój potencjał liderski – mapa potrzeb i predyspozycji liderskich.
  • Utrwalenie mocnych stron.
  • Wzmocnienie obszarów do rozwoju.

 

Umiejętności lidera:

  • Zacznij od diagnozy zespołu – poziom kompetencji poszczególnych członków zespołu.
  • Koncentracja na  sytuacji w jakiej pracuje lider i jego zespół.
  • Określenie na jakim poziomie kompetencji znajdują się w danej sytuacji poszczególni

członkowie zespołu.

  • Przejdź do elastycznego stosowania stylu – styl liderski odpowiedni do sytuacji.
  • Dopasowanie stylu komunikacji do poziomu kompetencji pracownika.
  • Zachowania lidera zgodne z potrzebami członków zespołu.
  • Zarządzaj aby realizować wyniki – ukierunkowanie na cel.
  • Zdefiniowanie celu zadania dla zespołu i jego poszczególnych członków.
  • Uczenie zadań przez stosowanie wzorców i praktycznych ćwiczeń.
  • Przekazywanie informacji zwrotnej jako narzędzie rozwojowe.

 

Komunikacja lidera:

  • Zacznij od Twoich zasad – expose szefa.
  • Kiedy należy wygłosić expose.
  • Zasady i struktura expose.
  • Prowadzenie rozmów z pracownikami – sposoby i rodzaje rozmów.
  • Rozmowa nagradzająca – zasady i scenariusz.
  • Rozmowa korygująca – zasady i scenariusz.
  • Rozmowa dyscyplinująca – zasady i scenariusz.

 

Plan rozwoju lidera:

  • Wdrożenie umiejętności liderskich.
  • Efekty pracy rozwojowej lidera.
  • Rozwój zespołu lidera.

 

Cena szkolenia 1570 zł netto / osoba / 2 dni

 

Miejsce szkolenia Warszawa.