Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
HILLWAY Training & Consulting
Profesjonalna Asystentka Prezesa Zarządu
2018-12-10 do 2018-12-11
1100 PLN
Warszawa, mazowieckie
Administracja
Otwarte
Data aktualizacji: 2018-11-08
Zgłoś się

Profesjonalna Asystentka Prezesa Zarządu

10-11.12.2018

http://www.hillway.pl/szkolenie-profesjonalna-asystentka-prezesa-zarzadu/

 

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności i kompetencji zawodowych Asystentki Zarządu, pod względem oczekiwań osób zarządzających firmą. Asystentka Zarządu powinna być świetnym organizatorem, strategiem i doskonale radzić sobie w nieoczekiwanych sytuacjach. W większości firm Asystentka Zarządu jest pierwszą osobą, z którą styka się klient, więc od jej profesjonalizmu w znacznym stopniu, zależy wizerunek firmy.

Praca na stanowisku asystentki wiąże się przede wszystkim ze wspieraniem pracy całego zespołu, bądź poszczególnych działów przedsiębiorstwa, dlatego też ważna jest umiejętność skutecznej komunikacji, co również jest przedmiotem szkolenia.

 

Program szkolenia:

Cechy Profesjonalnej Asystentki

  • Kwalifikacje zawodowe i osobiste
  • Reguły protokołu dyplomatycznego
  • Takt, uprzejmość, dyskrecja, lojalność, profesjonalizm
  • Strój służbowy – dobieranie stroju do sytuacji
  • Biżuteria i akcesoria biznesowe
  • Wygląd miejsca pracy

 

Dbałość o wizerunek firmy

  • System identyfikacji wizualnej
  • Logo. Strona internetowa
  • Nazwa, slogany, hasła
  • Działania informacyjne i public relations w praktyce firmy
  • Działania wizerunkowe w sytuacji kryzysowej
  • Wizerunek w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu

 

Wybrane techniki efektywnego zarządzania czasem i podnoszenia efektywności osobistej

  • Macierz Eisenhowera – zadania pilne, nie pilne, ważne i nieważne
  • Zasada Pareto – zarządzanie priorytetami
  • Analiza ABC – planowanie zadań dziennych, tygodniowych i miesięcznych
  • Własne możliwości i ograniczenia – krzywa REFA, dobowy rytm wydajności, organizacja dnia
  • Eliminacja zagrożeń efektywnej organizacji czasu – prokrastynacja, prawo Parkinsona
  • Zasada OATS – główna procedura zarządzania czasem
  • Gospodarowanie czasem własnym i swojego przełożonego
  • Prowadzenie terminarza szefa
  • Planowanie zadań krótko i długo-terminowych

 

Asertywność i komunikacja wewnętrzna elementem budowania wizerunku

  • Efektywna komunikacja w zespole
  • Udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej
  • Komunikacja podczas spotkań służbowych
  • Asertywność – klucz do dobrej komunikacji ze światem
  • Stosowanie asertywnych komunikatów
  • Dlaczego wybieramy nieasertywne zachowania
  • Indywidualny styl rozwiązywania konfliktów a postawa asertywna

 

Spotkania i narady służbowe i posiedzenia Zarządu

  • Zasady zwoływania posiedzeń
  • Przygotowanie zaproszeń, materiałów, projektów uchwał, itd.
  • Tworzenie biznesowych prezentacji multimedialnych z wykorzystaniem Power Point
  • Korzystanie z szablonów
  • Dostosowywanie treści prezentacji do odbiorców
  • Optymalizowanie obrazów
  • Protokołowanie podczas spotkań – jak prowadzić zapis przebiegu posiedzenia?

 

Nowoczesne zarządzanie dokumentacją firmy. Obieg dokumentów

  • O czym należy pamiętać zajmując się firmową dokumentacją i jej obiegiem?
  • Ocena przydatności dokumentów
  • Segregowanie i przechowywanie dokumentów
  • Elektroniczne systemy do zarządzania dokumentami (DMS)
  • Dostęp do dokumentów z każdego miejsca, dzięki technologii „w chmurze”
  • Zalety elektronicznych modułów zarządzania dokumentacją

 

Archiwizacja dokumentów

  • Przygotowanie dokumentów do archiwizacji – w jaki sposób oznaczać sprawy i dokumenty?
  • Opisywanie materiałów archiwalnych
  • Jak prawidłowo konstruować rejestr?
  • Tryby postępowania z dokumentami papierowymi i elektronicznymi

 

Savoir- vivre i wizerunek osobisty w biznesie

  • Prawo pierwszego wrażenia
  • Prezentacja, przedstawianie, tytułowanie podczas spotkań
  • Wręczanie i przyjmowanie wizytówek
  • Prowadzenie rozmowy telefonicznej
  • Korespondencja listowa i e-mailowa
  • Zarządzanie korespondencją e-mail – własną oraz przełożonego
  • Zastosowanie protokołu dyplomatycznego w biznesie (zasady precedencji)
  • Przejazdy służbowe – hierarchia miejsc w samochodzie
  • Wręczanie kwiatów i prezentów
  • Organizacja: spotkań, imprez, przyjęć i wyjazdów służbowych
  • Rodzaje i formy przyjęć biznesowych Profesjonalne Zaproszenie
  • Skróty na zaproszeniach (S.T., C.T., R.S.V.P, REGRETS ONLY, EN CAS D’EMPECHEMENT, P.M., TENUE DE VILLE, TENUE DE SOIRÉE, ETC.)
  • Mowa ciała podczas spotkania biznesowego
  • Dress code – ubiór biznesowy kobiet i mężczyzn

 

Cena szkolenia 1100 zł netto / osoba / 2 dni

 

Miejsce szkolenia Warszawa.