Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
HILLWAY Training & Consulting
Skuteczna windykacja przez telefon (telewindykacja)
2018-12-06 do 2018-12-07
1200 PLN
Warszawa, mazowieckie
Windykacja
Otwarte
Data aktualizacji: 2018-11-08
Zgłoś się

Skuteczna windykacja przez telefon (telewindykacja)

06-07.12.2018

http://www.hillway.pl/szkolenie-skuteczna-windykacja-przez-telefon-telewindykacja/

 

Szkolenie Skuteczna windykacja przez telefon (telewindykacja) skierowane jest do wszystkich osób, które w swojej pracy wykorzystują telefon jako narzędzie do kontaktu z Klientami, Kontrahentami mającymi problem z regulowaniem należności. W szczególności skierowane jest do pracowników Działów Windykacji, Działów Windykacji Telefonicznej, Telewindykacji czy Działu Monitoringu Należności. Polecane jest również KAM’om, Przedstawicielom Handlowym, których cele lub prowizje uzależnione są od terminowych płatności.
Szkolenie skierowane jest do osób, które zaczynają pracę  związaną z telewindykacją, jak i do osób, którym zależy na odświeżeniu i uporządkowaniu wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznej windykacji przez telefon.

 

W trakcie szkolenia uczestnicy wraz z Trenerem wypracowują strategię skutecznego odzyskiwania należności w kontakcie telefonicznym, określają zasady profilaktyki windykacyjnej oraz reguły ich stosowania. Kształtują w sobie umiejętności kontroli emocji w sytuacjach trudnych. Uczą się jak najszybciej, jak najmniejszym kosztem, przy zachowaniu dobrych relacji handlowych odzyskiwać należności, przy jednoczesnej obronie swoich interesów. Na szkoleniu uczestnicy poznają skuteczne narzędzia, zwroty, techniki które ułatwiają odzyskanie należności oraz które można zastosować już następnego dnia po szkoleniu.

 

Program szkolenia:

  • Rola Klienta dla pracownika i firmy
  • Rola pracownika firmy zajmującego się windykacją
  • Wstęp do windykacji
  • Podstawy psychologii niezbędne do właściwych relacji z dłużnikiem
  • Struktura telefonicznej rozmowy windykacyjnej
  • Efektywna komunikacja z dłużnikiem
  • Cel i proces komunikacji w rozmowie windykacyjnej
  • Poprawność języka i jej wpływ na windykatora
  • Podstawowe zasady skutecznej windykacji
  • Prowadzenie rozmów w warunkach nietypowych
  • Kontrola emocji w rozmowach z trudnym klientem
  • Asertywność i perswazja w rozmowach z dłużnikami

 

Cena szkolenia 1200 zł netto / osoba / 2 dni

 

Miejsce szkolenia Warszawa