Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
SKwP Oddział w Krakowie
Kraków, małopolskie
Księgowość
Otwarte
Data aktualizacji: 2020-06-22
Zgłoś się

JPK_VDEK oraz JPK_FA (2020)

SZKOLENIE ONLINE

 

Informujemy, że Członkom Stowarzyszenia z opłaconą bieżącą składką członkowską przysługuje 15% rabatu na szkolenie. 

 

Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem Internetu przy użyciu portalu clickmeeting.pl
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia i płatności do dnia 21 września 2020.

Minimalne wymagania dotyczące sprzętu dla uczestników webinarium:

  • Procesor dwurdzeniowy 2GHz
  • 2 GB pamięci RAM
  • System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
  • Aktualna wersja jednej z wybranych przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
  • Połączenie internetowe o prędkości nie mniejszej niż: 2048 kbps (2 Mbps). Prędkość połączenia można zweryfikować pod adresem: https://www.speedtest.pl/

 

Data szkolenia: 22.09.2020r.

R0zpoczęcie:  godzina 9:30

Wymiar godzin : wynosi 6 godzin lekcyjnych

Organizator: SKwP o/Nowy Targ

Cena: 240 zł  zawiera:

  • dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia
  • autorskie materiały szkoleniowe (w formie pdf – przesłane w dniu szkolenia przed rozpoczęciem)
  • imienne zaświadczenie o ukończeniu kursu

 

Zakres tematyczny:

  1. Ewidencja VAT oraz deklaracje VAT.

1. Zakres przedmiotowy. Dostawa towarów oraz świadczenie usług.  Obowiązek podatkowy.

2. Podstawowe informacje na temat obowiązków ewidencyjnych oraz informacyjnych dla potrzeb VAT – porównanie stanu prawnego dotychczasowego ze stanem prawnym przyszłym.

3. Elementy ewidencji VAT oraz elementy deklaracji VAT – analiza regulacji ustawowej.

4. JPK_VDEK jako dokument zbiorczy.

5. Termin oraz tryb przesłania. Jak postępować w przypadku rozliczenia miesięcznego.  Jak postępować w przypadku rozliczenia kwartalnego ?

6. Możliwość korekty. Kiedy JPK_VAT składany po raz pierwszy ? Kiedy korekta ? Uzasadnienie przyczyn korekty.

7. Sankcje za brak sporządzenia. Sankcje za wadliwe sporządzenie.  Sankcje za brak wyjaśnienia wątpliwości.  Sankcje za brak usunięcia wad.

8. Podstawowe założenia objaśnień oraz broszury informacyjnej Ministra Finansów.

 

II. JPK_VDEK.

1. Nagłówek. Kod formularza. Wariant formularza.  Data wytworzenia.  Nazwa systemu.  Cel złożenia. Okres, którego dotyczy formularz.

2. Opis podmiotu. Osoba fizyczna.  Jednostka organizacyjna.

3. Część sprzedażowa.  Część zakupowa.  Pozostałe pozycje.

4. Zasady oznaczania towarów oraz usług.  Część sprzedażowa.  Część zakupowa.  Pozostałe pozycje.

 

III. Faktura VAT.

1. Rodzaje faktur VAT. Faktura VAT.  E-faktura.  Faktura zaliczkowa.  Faktura korygująca.  Zbiorcza faktura korygująca.  Nota korygująca.  Faktura VAT do paragonu.  Faktura VAT podzielona płatność.

2. Faktury wystawiane w walucie obcej. Zasady przeliczania na złote.

3. Elementy poszczególnych faktur VAT. Pozycje dotyczące kwot.  Pozostałe pozycje.

4. Termin wystawienia faktury. Faktury wystawiane ex post.  Faktury wystawiane ex ante.

 

IV. JPK_FA(3).

Kod formularza. Wariant formularza.  Cel złożenia.  Data wytworzenia.  Okres, którego dotyczy formularz.

Oznaczenie dostawcy towaru albo świadczącego usługę.  Oznaczenie nabywcy towaru albo nabywcy usługi.

Faktura VAT jako całość. Oznaczenie rodzaju faktury.  Pozycje dotyczące kwot.  Pozostałe pozycje.

Faktura VAT wiersze. Zasady podziału faktury na pozycje.  Pozostałe zagadnienia.

 

V. Pytania i odpowiedzi.

 

Instrukcja dla uczestnika:

  1. Kliknij zielone pole „ZAPISZ SIĘ”, otrzymasz maila z potwierdzeniem zapisu na szkolenie
  2. Na 3-5 dni otrzymasz informację o potwierdzeniu realizacji szkolenia
  3. Dokonaj wpłaty (na wniosek uczestnika zostawiona wystawiona FV PRO-FORMA, która zostanie wysłana elektronicznie)
  4. Po dokonaniu wpłaty otrzymasz link do pokoju webinarowego oraz dalsze instrukcje postępowania (w celu rejestracji na platformie clickmeeting co zajmuje dosłownie kilka sekund)
  5. Przed rozpoczęciem szkolenia otrzymasz materiały na maila w formie pdf)
  6. W dniu szkolenia od 8:30 odbywa się logowanie uczestników- po zalogowaniu dostępna jest “poczekalnia” która w momencie startu przełączy się na pokój webinarowy)

 

Przebieg szkolenia:

9:30- 11:00- Wykład cz.I

11:00- 11:15- przerwa

11:15- 13:00- Wykład cz.II

13:00- 13:15- przerwa

13:15- 15:00- Wykład cz.III

 

Cel szkolenia, wymagania wstępne i organizacja procesu dydaktycznego.

Celem szkolenia jest poszerzenie kwalifikacji zawodowych w zagadnieniach objętych tematyką szkolenia. Słuchaczami szkolenia mogą być osoby posiadające co najmniej wykształcenie średnie, uznające potrzebę ustawicznego doskonalenia zawodowego przez cały okres pracy zawodowej oraz rozumiejące istotę i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy. Czas trwania szkolenia wynosi 5 godzin lekcyjnych plus 1 godzina na konsultacje indywidualne ze słuchaczami.

 

Efekty kształcenia

Efektem kształcenia na szkoleniu będzie nabycie umiejętności polegających na:

-doskonaleniu posiadanej wiedzy i umiejętności zawodowych,

-wykonywanie pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,

-przewidywaniu skutków i ponoszeniu odpowiedzialności za podjęte działania.

Warunki zaliczenia szkolenia

Formą zaliczenia szkolenia jest uczestniczenie w zajęciach. Po zakończeniu szkolenia uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia na podstawie § 22 ust.3 Rozp.MEN z dnia 19 marca 2019r. w sprawie  kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U.2019.652).

Warunki płatności:

Płatnik zobowiązuje się do zapłaty za szkolenie w terminie ustalonym przez Organizatora.

  1. Przesłanie formularza on-line  stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.

      2.Wpłaty w pełnej wysokości należy dokonać w terminie 2 dni przed rozpoczęciem realizacji szkolenia   podając tytuł kursu na konto: PKO BP S.A. 15 1020 3466 0000 9902 0001 8747

  1. Faktura pro forma zostaje wystawiona w momencie potwierdzenia szkolenia na pisemną prośbę uczestnika ze wskazaniem  adresu e-mail  (nie dotyczy sektora publicznego).
  2. Brak uiszczenia wpłaty i nie wzięcie udziału w szkoleniu nie jest jednoznaczne z rezygnacją.

 

Informacja o kadrze 

Wykładowca: Marcin Górski, Adwokat, Doradca Podatkowy.

Ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego w Warszawie, ukończył aplikację adwokacką przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie, zdał egzamin na doradcę podatkowego. Pracował dla Artur Andersen Polska sp. z o.o. i Artur Andersen sp. z o.o. – dział podatkowy oraz dla Instytutu Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy sp. z o.o. (ISP). W ramach swojej praktyki doradzał Klientom z punktu widzenia podatkowego i prawnego w skomplikowanych transakcjach gospodarczych (restrukturyzacja prowadzonej działalności gospodarczej) oraz reprezentował Klientów w spektakularnych sporach z organami podatkowymi. Posiada bogate doświadczenie w zakresie audytów podatkowych oraz dokumentacji transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi. Pan Marcin posiada doświadczenie w zakresie obsługi przedsiębiorców w takich branżach jak: przemysł ciężki, hutnictwo, wodociągi i gospodarka odpadami, energetyka, branża budowlana i deweloperska, branża auto-moto, branża IT, finanse.

 

 Dane Kontaktowe:

SKwP Oddział w Nowym Targu

Ul. Mickiewicza 2a

tel. 18 264-87-80

tel. kom. 530 682 665, 574 604 202