Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.

 Moduł 22 „Zasady etyki w praktyce- nowelizacja Kodeksu etyki IFAC”

Termin realizacji: 05.08.2020 r od godz. 9.00

Cel kursu, wymagania wstępne i organizacja procesu dydaktycznego

Celem kursu jest : poszerzenie kwalifikacji zawodowych biegłych rewidentów oraz innych osób zainteresowanych  zagadnieniami objętymi tematyką kursu.
Kurs zalicza 8 godzin obligatoryjnego doskonalenia zawodowego w 2020 r.

Treści kształcenia :

  1. Regulacje prawne z zakresu etyki zawodowej biegłych rewidentów.
  2. Zmiany Kodeksu etyki IFAC w 2018 w porównaniu do wersji z Handbook 2016.
  3. Sposób korzystania z Kodeksu w nowej wersji.
  4. Nowe oraz zmienione zagadnienia wprowadzone do nowej wersji Kodeksu.
  5. Międzynarodowe Standardy Niezależności.
  6. Sprawdzian wiadomości.

Metody pracy:

Proces kształcenia na szkoleniu oparty jest o: zajęcia wykładowo - seminaryjne z ćwiczeniami praktycznymi, (studia przypadków i ich analiza, angażowanie uczestników do wymiany spostrzeżeń i wniosków), stosowanie nowatorskich metod i technik nauczania, skoncentrowanych na kształtowaniu praktycznych umiejętności rozwiązywania problemów oraz naukę własną słuchacza.

Efekty kształcenia:

Efektem kształcenia na kursie będzie nabycie umiejętności polegających na:
•    doskonaleniu posiadanej wiedzy i umiejętności zawodowych,
•    wykonywanie pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,
•    przewidywaniu skutków i ponoszeniu odpowiedzialności za podjęte działania.

Warunki zaliczenia kursu:

Podstawą do uzyskania zaliczenia kursu jest obecność na zajęciach i aktywny w nich udział. Przewidziany jest test sprawdzający poziom uzyskanej wiedzy. Osoby, które uczestniczyły przynajmniej w 90% godzin lekcyjnych uzyskują zaświadczenie o ukończeniu kursu na podstawie   § 22 ust.3 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652).

Warunki płatności:

1. Przesłanie formularza on-line  stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.

2.Wpłaty w pełnej wysokości zamówienia należy dokonać (po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia)  w terminie trzy dni przed rozpoczęciem realizacji szkolenia  podając tytuł kursu na konto  Santander bank :16 1910 1048 3000 2861 1121 0001

3. Faktura pro forma zostaje wystawiona w momencie potwierdzenia szkolenia na pisemną prośbę uczestnika ze wskazaniem  adresu e-mail  (nie dotyczy sektora finansów publicznych).

4. W przypadku rezygnacji po otrzymaniu „potwierdzenia udziału w szkoleniu” ponoszą Państwo 100% kosztów uczestnictwa. Rezygnację    należy przesłać w formie  pisemnej na adres nowysacz@skwp.krakow.pl  Za datę rezygnacji przyjmuje się termin wpłynięcia pisma do organizatora.

5.Brak uiszczenia wpłaty i nie wzięcie udziału w szkoleniu nie jest jednoznaczne z rezygnacją.

Informacja o wykładowcy: