Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
SKwP Oddział w Krakowie
Kraków, małopolskie
Księgowość
Otwarte
Data aktualizacji: 2020-07-30
Zgłoś się

Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem internetu przy użyciu portalu clickmeeting.pl
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie płatności do dnia 28 sierpnia 2020 r.

 

Informujemy, że Członkom Stowarzyszenia z opłaconą bieżącą składką członkowską, zgłaszających się jako osoba fizyczna, przysługuje 15% rabatu na szkolenie.

 

Wymagania dotyczące sprzętu dla uczestników szkolenia:

 

- Procesor dwurdzeniowy 2GHz
- 2 GB pamięci RAM
- System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
- Aktualna wersja jednej z wybranych przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
- Połączenie internetowe o prędkości nie mniejszej niż: 2048 kbps (2 Mbps). Prędkość połączenia można zweryfikować pod adresem: https://www.speedtest.pl/

 

Cel kursu

 

Celem kursu jest poszerzenie kwalifikacji zawodowych w zagadnieniach objętych tematyką kursu. Słuchaczami kursu mogą być osoby posiadające co najmniej wykształcenie średnie, uznające potrzebę ustawicznego doskonalenia zawodowego przez cały okres pracy zawodowej oraz rozumiejące istotę i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy.

 

Treści kształcenia

  

Ewidencja VAT oraz deklaracje VAT

  1. Zakres przedmiotowy. Dostawa towarów oraz świadczenie usług.  Obowiązek podatkowy.
  2. Podstawowe informacje na temat obowiązków ewidencyjnych oraz informacyjnych dla potrzeb VAT – porównanie stanu prawnego dotychczasowego ze stanem prawnym przyszłym.
  3. Elementy ewidencji VAT oraz elementy deklaracji VAT – analiza regulacji ustawowej.
  4. JPK_VDEK jako dokument zbiorczy.
  5. Termin oraz tryb przesłania. Jak postępować w przypadku rozliczenia miesięcznego.  Jak postępować w przypadku rozliczenia kwartalnego ?
  6. Możliwość korekty. Kiedy JPK_VAT składany po raz pierwszy ? Kiedy korekta ? Uzasadnienie przyczyn korekty.
  7. Sankcje za brak sporządzenia. Sankcje za wadliwe sporządzenie.  Sankcje za brak wyjaśnienia wątpliwości.  Sankcje za brak usunięcia wad.
  8. Podstawowe założenia objaśnień oraz broszury informacyjnej Ministra Finansów.

JPK_VDEK

  1. Nagłówek. Kod formularza. Wariant formularza.  Data wytworzenia.  Nazwa systemu.  Cel złożenia. Okres, którego dotyczy formularz.
  2. Opis podmiotu. Osoba fizyczna.  Jednostka organizacyjna.
  3. Część sprzedażowa.  Część zakupowa.  Pozostałe pozycje.
  4. Zasady oznaczania towarów oraz usług.  Część sprzedażowa.  Część zakupowa.  Pozostałe pozycje.

Faktura VAT

  1. Rodzaje faktur VAT. Faktura VAT.  E-faktura.  Faktura zaliczkowa.  Faktura korygująca.  Zbiorcza faktura korygująca.  Nota korygująca.  Faktura VAT do paragonu.  Faktura VAT podzielona płatność.
  2. Faktury wystawiane w walucie obcej. Zasady przeliczania na złote.
  3. Elementy poszczególnych faktur VAT. Pozycje dotyczące kwot.  Pozostałe pozycje.
  4. Termin wystawienia faktury. Faktury wystawiane ex post.  Faktury wystawiane ex ante.

  JPK_FA(3)

  1. Nagłówek. Kod formularza. Wariant formularza.  Cel złożenia.  Data wytworzenia.  Okres, którego dotyczy formularz.
  2. Oznaczenie dostawcy towaru albo świadczącego usługę.  Oznaczenie nabywcy towaru albo nabywcy usługi.
  3. Faktura VAT jako całość. Oznaczenie rodzaju faktury.  Pozycje dotyczące kwot.  Pozostałe pozycje.
  4. Faktura VAT wiersze. Zasady podziału faktury na pozycje.  Pozostałe zagadnienia.

Pytania i odpowiedzi na czacie

 

Metody pracy

 

 Proces kształcenia na szkoleniu oparty jest o: zajęcia wykładowo- seminaryjne z ćwiczeniami praktycznymi prowadzone w formie on-line, (studia przypadków i ich analiza, praca zespołowa, angażowanie uczestników do wymiany spostrzeżeń i wniosków), stosowanie nowatorskich metod i technik nauczania, skoncentrowanych na kształtowaniu praktycznych umiejętności rozwiązywania problemów oraz materiały przygotowane przez wykładowcę, druki i naukę własną słuchacza.

 

Efekty kształcenia

 

Efektem kształcenia na szkoleniu będzie nabycie umiejętności polegających na:
doskonaleniu posiadanej wiedzy i umiejętności zawodowych,
wykonywanie pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,
przewidywaniu skutków i ponoszeniu odpowiedzialności za podjęte działania.

 

Warunki zaliczenia kursu

 

 Formą zaliczenia szkolenia jest uczestniczenie w zajęciach. Po zaliczeniu szkolenia słuchacz otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia na podstawie § 22 ust. 3 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652).

 

Zapisy na szkolenie

 

Zgłoszenie na szkolenie dokonuje się wyłącznie drogą elektroniczną, poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny po kliknięciu guzika "Zapisz się".

Jeśli płatnikiem jest Firma (w części lub w całości) - należy przesłać do nas .

 

Warunki płatności i rezygnacji:

 

Przesłanie formularza on-line stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.

Wpłaty w pełnej wysokości zamówienia należy dokonać przed rozpoczęciem szkolenia po jego potwierdzeniu.

Przedpłaty w wysokości 100% prosimy kierować na numer konta:

Alior Bank S.A. O/ Chrzanów 92 2490 0005 0000 4530 5549 4842; tytułem: imię i nazwisko oraz nazwa szkolenia.

Faktura pro forma zostaje wystawiona na pisemną prośbę uczestnika, po wcześniejszym wypełnieniu i przesłaniu do organizatora oświadczenia.

Rezygnację (najpóźniej na 1 dzień roboczy przed terminem szkolenia) należy przesłać w formie pisemnej na adres 

Za datę rezygnacji przyjmuje się termin wpłynięcia pisma do organizatora oraz             otrzymania od niego potwierdzenia przyjęcia rezygnacji.

Brak uiszczenia wpłaty oraz nieobecność na szkoleniu nie są jednoznaczne z rezygnacją.

 

Informacja o kadrze

 

Marcin Górski 

Adwokat, Doradca Podatkowy. Ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego w Warszawie, ukończył aplikację adwokacką przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie, zdał egzamin na doradcę podatkowego. Pracował dla Artur Andersen Polska sp. z o.o. i Artur Andersen sp. z o.o. – dział podatkowy oraz dla Instytutu Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy sp. z o.o. (ISP). W ramach swojej praktyki doradzał Klientom z punktu widzenia podatkowego i prawnego w skomplikowanych transakcjach gospodarczych (restrukturyzacja prowadzonej działalności gospodarczej) oraz reprezentował Klientów w spektakularnych sporach z organami podatkowymi. Posiada bogate doświadczenie w zakresie audytów podatkowych oraz dokumentacji transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi. Marcin posiada doświadczenie w zakresie obsługi przedsiębiorców w takich branżach jak: przemysł ciężki, hutnictwo, wodociągi i gospodarka odpadami, energetyka, branża budowlana i deweloperska, branża auto-moto, branża IT, finanse.

 

SERDECZNIE ZAPRASZAMY !!!