Informujemy, że Członkom Stowarzyszenia z opłaconą bieżącą składką członkowską przysługuje 15% rabatu na szkolenie.
Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem Internetu przy użyciu portalu clickmeeting.pl
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia i płatności (w przypadku płatności w dniu szkolenia wymagany jest mail z potwierdzeniem płatności).
Minimalne wymagania dotyczące sprzętu dla uczestników webinarium:
Data szkolenia: 05.03.2021r.
Rozpoczęcie: godzina 9:00
Organizator: SKwP o/Nowy Targ
Celem szkolenia jest poszerzenie kwalifikacji zawodowych w zagadnieniach objętych tematyką szkolenia. Słuchaczami szkolenia mogą być osoby posiadające co najmniej wykształcenie średnie, uznające potrzebę ustawicznego doskonalenia zawodowego przez cały okres pracy zawodowej oraz rozumiejące istotę i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy. Czas szkolenia kursu wynosi 7 godzin lekcyjnych plus 1 godzina na konsultacje indywidualne ze słuchaczami kursu.
I. Co należy raportować przez podmioty w 2021 roku?
a) krajowy,
b) transgraniczny,
c) standaryzowany
2. W jakich przypadkach obowiązek raportowania nie powstanie w podmiocie ?
a) Wykaz czynności wyłączonych z raportowania,
b) Wykaz czynności podlegających pod raportowanie
3. Które schematy są objęte raportowaniem?
4. Powstanie obowiązku a moment raportowania.
5. Jakie są terminy na zgłoszenie schematu?
II. Rola pracownika w zakresie procesu raportowania. Kto jakie role pełni w podmiocie w aspekcie raportowania?
1. Definicja pojęcia „Promotor”,
2. Definicja pojęcia „Korzystający”,
3. Definicja pojęcia „Wspomagający”.
4. Obowiązki w zakresie raportowania każdego z ww. podmiotów.
5. Zasady współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie schematów podatkowych
6. Biuro rachunkowe, doradca podatkowy, prawnik, biegły rewident jakie mają obowiązki przy współpracy z przedsiębiorstwem?
III. Zasady raportowania schematów do Szefa Krajowej Administracji Skarbowej i co z dodatkowymi deklaracjami w przedsiębiorstwie? Czy składać tez czynny żal?
IV. Wewnętrzna procedura raportowania schematów w podmiocie, co powinna zawierać:
V. Jakie zmiany i przesunięcia w schematach podatkowych wprowadziła ustawa COVID? Jak kontrole NIK w jednostkach budżetowych mogą wpłynąć na obowiązki podmiotów w zakresie MDR?
Instrukcja dla uczestnika:
Proces kształcenia na szkoleniu oparty jest o: zajęcia wykładowo-seminaryjne z ćwiczeniami praktycznymi, (studia przypadków i ich analiza, angażowanie uczestników do wymiany spostrzeżeń i wniosków), stosowanie nowatorskich metod i technik nauczania, skoncentrowanych na kształtowaniu praktycznych umiejętności rozwiązywania problemów oraz naukę własną słuchacza.
Efektem kształcenia na szkoleniu będzie nabycie umiejętności polegających na:
-doskonaleniu posiadanej wiedzy i umiejętności zawodowych,
-wykonywanie pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,
-przewidywaniu skutków i ponoszeniu odpowiedzialności za podjęte działania.
Formą zaliczenia szkolenia jest uczestniczenie w zajęciach. Po zakończeniu szkolenia uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia na podstawie § 22 ust.3 Rozp.MEN z dnia 19 marca 2019r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U.2019.652).
Płatnik zobowiązuje się do zapłaty za szkolenie w terminie ustalonym przez Organizatora.
2.Wpłaty w pełnej wysokości należy dokonać w terminie 2 dni przed rozpoczęciem realizacji szkolenia podając tytuł kursu na konto: Santander Bank Polska S.A.,
nr rach.: 17 1090 2053 0000 0001 4647 3206
dr Małgorzata Rzeszutek - Doradca podatkowy, założyciel Polskiego Instytutu Podatków i Rachunkowości, specjalista w prawie podatkowym i dziedzinach pokrewnych.
Wiedza i doświadczenie to ponad 11-letnia praktyka w spółkach audytorskich, praca dydaktyczna w szkołach wyższych oraz przeprowadzanie nadzorów i audytów podatkowych w spółkach podlegających badaniu sprawozdań finansowych. Autorka publikacji w zakresie podatku dochodowego i VAT . Na rynku szkoleniowym specjalizuje się w szczególności : w podatku VAT dla jednostek samorządu terytorialnego oraz w podatkach dochodowych, dokumentacji cen transferowych.
W latach ubiegłych uczestnicząca w licznych projektach centralizacji w gminach i powiatach, polegających na szkoleniach i tworzeniu procedur centralizacyjnych oraz obecnie w procesach audytu po centralizacji.
SKwP Oddział w Nowym Targu
Ul. Mickiewicza 2a
tel. 18 264-87-80
tel. kom. 530 682 665, 574 604 202
Chcesz otrzymywać podobne oferty szkoleń mailem?
Dziękujemy za utworzenie powiadomienia. Nowe oferty szkoleń spełniające ustawione przez Ciebie kryteria będą przesyłane na Twój adres e-mail.
Zamknij okno, aby wrócić do listy ofert szkoleń.