Temat tygodnia
Zobaczcie, jakie wyzwania stoją dzisiaj przed branżą private banking i dlaczego to rozwojowa dziedzina.
Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Standard Chartered Global Business Services

Rozwiń swoje horyzonty

Standard Chartered jest wiodącym międzynarodowym bankiem skoncentrowanym na wspieraniu ludzi i firm w osiąganiu sukcesów w Azji, Afryce i na Bliskim Wschodzie. To, co nas wyróżnia, to nasza różnorodność – ludzie, kultura i zasięg. Mamy ponad 86 000 pracowników ze 125 różnych krajów i placówki na 60 rynkach świata. W Polsce działamy od czerwca 2018 roku. 

Czym zajmuje się nasza spółka w Polsce? 

W związku z rosnącą koncentracją banku na rozwijaniu współpracy z klientami w Europie i Amerykach, budujemy globalne centrum usług biznesowych w Warszawie, które będzie wspierało naszą działalność w tych regionach w korzystniejszej strefie czasowej i lokalizacji niż inne tego typu jednostki zlokalizowane na wschodniej półkuli. Centrum to tworzą zespoły wyspecjalizowane w zarządzaniu złożonymi procesami opartymi na wiedzy, o międzynarodowym lub globalnym zasięgu, m.in.: 

  • przeciwdziałanie przestępczości finansowej (w tym zapobieganie praniu pieniędzy), 
  • dbanie o cyberbezpieczeństwo banku (ochrona przed złośliwym oprogramowaniem, wykrywanie zagrożeń, testy penetracyjne),
  • zarządzanie ryzykiem płynności banku (przy udziale ekspertów ds. zarządzania ryzykiem finansowym, programistów, analityków biznesowych i kierowników projektów w celu szybkiego rozwoju i wdrażania rozwiązań), 
  • zarządzanie zasobami ludzkimi (prowadzenie rekrutacji na rynek polski, brytyjski i amerykański oraz realizacja międzynarodowych projektów z obszaru HR), 
  • negocjowanie kontraktów na instrumenty pochodne z klientami korporacyjnymi i instytucjonalnymi. 

Jak wygląda proces rekrutacji? 

Po przesłaniu przez kandydatów aplikacji na wybrane stanowisko za pośrednictwem naszej globalnej platformy rekrutacyjnej i po przejściu przez nich przez tzw. test „culture t” nasi rekruterzy analizują CV, aby wybrać profile w największym stopniu odpowiadające wymaganiom na danym stanowisku. 

Następnym krokiem jest kontakt telefoniczny z wybranymi kandydatami, w trakcie którego rekruterzy przekazują im dodatkowe informacje na temat danego procesu rekrutacji i pytają o oczekiwania. Na tym etapie następuje również wstępna weryfikacja znajomości języków obcych określonych w ogłoszeniu. 

Kandydaci, którzy pomyślnie przejdą ten etap, zapraszani są na rozmowę rekrutacyjną do naszego biura. Rozmowę przeprowadza zazwyczaj przyszły bezpośredni przełożony. W przypadku niektórych stanowisk kandydaci są proszeni o wykonanie określonych przez przełożonego zadań rekrutacyjnych, które mają na celu sprawdzenie umiejętności niezbędnych na danym stanowisku. 

Po rozmowie analizujemy zgromadzone informacje, a potencjalny przełożony dokonuje wyboru kandydata, któremu składamy ofertę. Pozostali kandydaci również otrzymują powiadomienie o wyniku procesu rekrutacji. 

Dowiedz się więcej: 

www.sc.com/pl/careers 

Co oferujemy naszym pracownikom? 

  • Możliwość współtworzenia naszego najnowszego globalnego centrum usług biznesowych;
  • Możliwość rozwoju kompetencji w dynamicznie rozwijającej się organizacji z jasną strategią biznesową;
  • Możliwość udziału w realizacji międzynarodowych projektów i budowania globalnych relacji biznesowych; 
  • Konkurencyjny pakiet benefitów (m.in. prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, kartę lunchową i sportową);
  • 26 dni płatnego urlopu niezależnie od stażu pracy;
  • 3 dni dodatkowego płatnego urlopu, które pracownik może przeznaczyć na działania wolontariackie;
  • Dogodną lokalizację miejsca pracy (w sąsiedztwie Ronda Daszyńskiego);
  • Komfortową przestrzeń biurową z częściami wspólnymi, darmową kawą/herbatą i cyklicznymi dostawami owoców. 

Lokalizacja:

ul. Towarowa 25a, Warszawa 

W 2020 roku przeprowadzamy się do jednego z najnowocześniejszych kompleksów biurowych w Polsce, The Warsaw Hub, który znajduje się przy Rondzie Daszyńskiego w Warszawie.