Temat tygodnia
Z badań wynika, że obecnie aktywnych zawodowo jest około połowa studentów.
Partner serwisu
EY
Rozwiń
 
A Ty jakie masz plany
na jesień?
Zdobądź doświadczenie w prestiżowych konkursach dla studentów organizowanych przez EY.
Chcę się sprawdzić w wyzwaniu
na styku prawa i ekonomii.
Chcę wejść do świata wielkich transakcji.
KarierawFinansach.pl jest patronem medialnym obu konkursów.
 
A Ty jakie masz plany
na jesień?
Zdobądź doświadczenie w prestiżowych konkursach dla studentów organizowanych przez EY.
Chcę się sprawdzić w wyzwaniu
na styku prawa i ekonomii.
Chcę wejść do świata wielkich transakcji.
KarierawFinansach.pl jest patronem medialnym obu konkursów.
Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Wydarzenie archiwalne
9 lutego
do 10 lutego
2017
Miasto: Warszawa
Organizator: Puls Biznesu

Reklamacje na rynku finansowym

Minął już rok od wejścia w życie ustawy o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o rzeczniku Ffnansowym. Podmioty rynku finansowego mają obowiązek informowania klientów o procedurze składania i rozpatrywania reklamacji, w tym w szczególności mają obowiązek poinformować o miejscu i formie składania reklamacji, terminie rozpatrywania reklamacji oraz sposobie powiadomienia o rozpatrzeniu reklamacji.

Celem spotkania jest zaprezentowanie wpływu zmian ustawy na proces reklamacyjny oraz pokazanie szeregu możliwości w oparciu o liczne case studies.

Przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, że na coraz bardziej nasyconym rynku walka o nowego klienta wymaga wysokich nakładów, a przede wszystkim odpowiedniej i profesjonalnej jego obsługi.

Kontakt w sprawie reklamacji może decydować o wielu późniejszych działaniach klienta: czy przedłuży współpracę i czy zarekomenduje produkt swoim znajomym. Czasem niewielki ukłon w stronę klienta może zaprocentować przedłużeniem współpracy na wiele lat.

Jakie działania podjąć, aby klient nas nie opuścił i aby jego reklamacja nie przełożyła się na migrację? Jak efektywnie zarządzać informacjami zwrotnymi od klientów? Jakie są zagrożenia związane w nieprawidłowym zarządzaniem reklamacjami  na rynku finansowym –  to tylko niektóre z pytań, na które odpowiedzą zaproszeni eksperci, praktycy zajmujący się na co dzień tematyką reklamacji.

W programie m.in.:
• zagrożenia związane w nieprawidłowym zarządzaniem reklamacjami na rynku finansowym
• efektywne zarządzanie informacjami zwrotnymi od klientów
• zarządzanie procesem reklamacji jako istotny element systemu zarządzania produktem finansowym
• klient bumerang, czyli jak radzić sobie z klientami, którzy notorycznie składają reklamacje
• klauzule niedozwolone na rynku usług finansowych – identyfikacja, ryzyka i nowe kompetencje prezesa UOKiK

Kontakt:

tel. 22 333 97 77, e-mail: szkolenia@pb.pl

Szczegóły pod linkiem:
konferencje.pb.pl/konferencja/1035,reklamacje-na-rynku-finansowym