30-09-2012 | Redakcja

Testy językowe

Pracodawcy przeprowadzają testy językowe wśród kandydatów w celu zweryfikowania ich umiejętności deklarowanych w CV. Dzięki temu chcą mieć pewność, że wybrani kandydaci poradzą sobie na stanowiskach, wymagających od nich znajomości konkretnego języka. Zdarza się, że pracodawcy zwalniają z tego rodzaju testów absolwentów filologii oraz posiadaczy certyfikatów językowych, ale dzieje się tak bardzo rzadko i zwykle testem objęci zostają wszyscy ubiegający się o pracę. Test może mieć formę ustną: odbywa się wówczas podczas rozmowy telefonicznej i\lub podczas spotkania bezpośredniego. Pracodawca może zażyczyć sobie, aby fragment lub cała rozmowa odbyła się w wymaganym języku. Testy językowe pisemne przeprowadzane są zwykle przed lub po rozmowie kwalifikacyjnej z kandydatem. Ich poziom jest dostosowany do tego, w jakim stopniu zaawansowania będzie on wymagany od kandydata w przypadku otrzymania przez niego oferty pracy.


Zapraszamy do rozwiązania testów językowych dostępnych w serwisie KarierawFinansach.pl:


Język angielski - poziom podstawowy (10 pytań). Sprawdź się »

Język angielski - poziom zaawansowany (20 pytań z elementami języka biznesu). Sprawdź się »

Język niemiecki - poziom podstawowy (20 pytań). Sprawdź się »

 


Partnerzy
Powyższy test z języka niemieckiego pochodzi z TestCV.com - multidyscyplinarnego, wielojęzycznego serwisu internetowego, który oferuje profesjonalne testy rekrutacyjne dla kandydatów do pracy i przy rozpatrywaniu awansu pracowników.
Temat pod lupą
Na zdj. Edyta Gałaszewska-Bogusz

W naszej organizacji stawiamy na indywidualność

W XXI wieku, w którym praca coraz częściej wyraża naszą osobowość i odzwierciedla nasze zainteresowania, jak nigdy dotąd o wysokiej jakości miejsca pracy świadczy kultura organizacyjna, różnorodność i poszanowanie indywidualności. O tych wyzwaniach, które dotyczą zarówno pracowników, jak i pracodawców rozmawiamy z Edytą Gałaszewską-Bogusz, Dyrektorem Accenture Operations w Polsce.

Więcej artykułów
Awanse
Agnieszka Kielichowska

Agnieszka Kielichowska Dyrektorem Departamentu Kontaktu z Klientami w KIR

Z początkiem lutego 2017 r. Agnieszka Kielichowska została dyrektorem Departamentu Kontaktu z Klientami w Krajowej Izbie Rozliczeniowej.

Więcej awansów
Wydarzenie tygodnia

Jedyne w tym roku szkolenia asesorów konkursu Polish Project Excellence Award 2017

Zapraszamy do wzięcia udziału w jedynych w tym roku warsztatach asesorów oceniających projekty w konkursie na najlepiej zarządzany projekt, organizowanym przez Stowarzyszenie IPMA Polska.

Więcej wydarzeń
UE