Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.

Jak pracuje się w Aon? – galeria zdjęć z nowej siedziby firmy w Krakowie

Cztery piętra, 10 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni, ponad 60 sal do spotkań, pokoje relaksu oraz kilkadziesiąt miejsc do pracy poza biurkiem – takie warunki do pracy mają pracownicy Aon w nowej siedzibie firmy w Krakowie.
Kategoria: Wiadomości
13.04.2018

Aon to organizacja, która świadczący usługi z zakresu doradztwa i zarządzania ryzykiem. W styczniu do nowego biura, które mieści się na terenie krakowskiego kompleksu biurowego Enterprise Park, przeniosło się ponad 1100 pracowników tej firmy.

Wnętrze zostało zaprojektowane zgodnie z wdrożoną w firmie koncepcją Activity Based Working. To styl pracy, który zakłada, że pracownicy nie mają na stałe przypisanych biurek, ale mogą swobodnie zmieniać stanowiska w zależności od upodobań, nastroju czy zadań do wykonania.

Przy planowaniu wystroju naszego nowego biura, wzięliśmy pod uwagę różnorodność pracowników Aon i za cel postawiliśmy sobie zapewnienie wszystkim optymalnych warunków do pracy. Stworzyliśmy środowisko, w którym każdy znajdzie miejsce dla siebie – mówi John Lyons, Aon Krakow Centre Location Lead.

Dla pracowników dostępne są zarówno klasyczne przestrzenie open space, jak i biurka do pracy na stojąco z regulowaną wysokością, sofy z wyciszonymi ściankami, biurka-bieżnie, oraz pokoje bez technologii, sprzyjające rozmowie. Takie rozwiązania mają pomóc w budowaniu pozytywnych doświadczeń pracowników, rozwijać ich kreatywność i innowacyjność, a także wspierać współpracę i budowanie relacji.

Firma rozpoczęła realizację projektu nowego biura we wrześniu 2016. Poszczególne etapy projektowania i urządzania wnętrza poprzedziły konsultacje z pracownikami. Mogli oni ocenić dotychczasowe działania i zaproponować rozwiązania, które ułatwiają wykonywanie codziennych obowiązków. Mieli też wpływ na elementy wystroju wnętrz nowego biura.

Jesteśmy zdania, że sami pracownicy najlepiej wiedzą, czego potrzebują, by poczuć się w miejscu pracy w pełni komfortowo. Dlatego to im oddaliśmy głos w wielu kwestiach, takich jak dobór mebli, nazewnictwo sal konferencyjnych, a także wyposażenie pokoi wellbeing – opowiada Ted Winterbottom, Programme Manager w Aon.

Źródło: materiały prasowe 

Autor: Redakcja
KarierawFinansach.pl

Redakcja KarierawFinansach.pl podejmuje tematy ciekawe i ważne dla pracowników branży finansowej i osób, które dopiero myślą o karierze w finansach. 

Zobacz również