Accenture jest globalną firmą, świadczącą profesjonalne usługi w zakresie technologii cyfrowych, chmury obliczeniowej i bezpieczeństwa. Dzięki szerokiemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy naszych ekspertów z ponad 40 branż oferujemy usługi w obszarach: Strategy & Consulting, Interactive, Technology i Operations przy wykorzystaniu największej na świecie sieci centrów zaawansowanych technologii i inteligentnych operacji.
Zatrudniamy 514 000 pracowników wywiązujących się z obietnicy w zakresie technologii i ludzkiej pomysłowości, świadcząc usługi klientom w ponad 120 krajach. Accenture wykorzystuje potencjał zmian do tworzenia wartości i wspólnego sukcesu dla klientów, partnerów i społeczności. W Polsce biura Accenture mieszczą się w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu oraz Katowicach. Pracuje w nich ponad 6 000 pracowników.
Odwiedź naszą stronę i dowiedz się więcej: www.accenture.com.
Zespołu Operations skoncentrowany jest na nieustannym rozwoju w zakresie inteligentnych operacji. Wspieramy wiodące organizacje w procesie transformacji istniejącego modelu operacyjnego. Naszym atutem – oprócz szerokiej wiedzy eksperckiej – jest znajomość języków obcych. Dostarczamy przełomowe, oparte na technologii, bezpieczne i elastyczne rozwiązania w obszarze operacji biznesowych. Automatyzujemy procesy biznesowe w obszarach finansów i księgowości, marketingu, zamówień oraz obsługi klienta, aby zoptymalizować doświadczenia naszych klientów i poprawiać ich wyniki biznesowe. Pracujemy w biurach w Warszawie i Krakowie.
Jedyną stałą jest zmiana.
Świat nieustannie rozwija się na naszych oczach, a Ty razem z nim. Każdy dzień przynosi nowe wyzwania, a wraz z nimi możliwość testowania innowacyjnych rozwiązań oraz zdobywania cennych umiejętności. Wsparcie doświadczonych mentorów sprawia, że proces transformacji staje się dla Ciebie niezapomnianą, fascynującą przygodą. Szybko przekonujesz się, że Twoja otwartość i zaangażowanie realnie przyczyniają się do naszego wspólnego rozwoju.
Dołącz do Accenture i stań się częścią zmiany.
Lepsza przyszłość zaczyna się dzisiaj. Rozwój naszych pracowników traktujemy priorytetowo. Wprowadzamy innowacyjne rozwiązania, które ograniczają nasz wpływ na środowisko naturalne. Cenimy różnorodność i wspieramy promocję dobrych wzorców pełnej akceptacji społeczności LGBT, mniejszości etnicznych czy osób z niepełnosprawnością. Promujemy miejsce pracy przyjazne rodzicom, gdzie mogą spełniać się zawodowo, rodzinnie i mieć czas na realizację własnych pasji. Stawiamy na kobiety w rolach liderów.
Zmiana zaczyna się od każdego z nas.
Stawiamy na rozwój naszych pracowników: „Naszych przyszłych liderów wyłaniamy w Accenture Operations poprzez specjalne programy rozwojowe oraz bardzo nowatorskie podejście do zarządzania talentami w naszej firmie. W efekcie bardzo często nasi przyszli team leaderzy mogą przygotować się do roli poprzez plan sukcesji (czyli formalne zastępowania swojego team leadera). Na naszych pracowników nie patrzymy tylko i wyłącznie przez pryzmat tego, kim są dzisiaj, ale najbardziej interesuje nas to, kim mogą być w przyszłości, jakie mają aspiracje, jakie mają silne strony i jak każdy z tych diamentów może stać się brylantem.”
Edyta Gałaszewska-Bogusz, Service Delivery Operations Lead for Poland
Finance & Accounting
Czym się zajmujemy?
Pomagamy liderom finansowym we wdrażaniu inteligentnej transformacji w księgowości. Pokazujemy, jak odejść od reaktywności na rzecz stragenicznego myślenia. Odpowiadając na potrzeby stale rozwiającego się rynku, stawiamy na proaktywne podejście w realizacji naszych usług.
Ścieżki rozwoju w F&A
W Accenture proponujemy Ci trzy ścieżki rozwoju, w zależności od Twoich mocnych stron i preferencji:
Finance & Accounting Back Office
Twoje zadanie będzie polegało na wspieraniu naszych międzynarodowych klientów w zarządzaniu procesami finansowo-księgowymi na rynkach zagranicznych. Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne umożliwią Ci sprawne monitorowanie, procesowanie i zarządzanie cyklicznymi transakcjami.
Finance & Accounting Front Office
Będziesz dbał o relacje na płaszczyźnie B2B z naszymi międzynarodowymi klientami, negocjował warunki współpracy z ich kontrahentami oraz egzekwował zobowiązania finansowe. Asertywność i wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne należą do Twoich mocnych stron.
Customer Service
Staniesz się prawą ręką naszych globalnych klientów w zakresie rozwiązywania problemów i generowania nowych metod kooperacji. Będziesz gotów udzielić im wsparcie, kiedy tylko nawiążą z Tobą kontakt.
Dołącz do Accenture i stań się częścią zmiany.
Utwórz powiadomienie, a informacje o nowych ofertach pracy spełniających Twoje kryteria otrzymasz mailowo.
Dziękujemy za utworzenie powiadomienia. Nowe oferty pracy spełniające ustawione przez Ciebie kryteria będą przesyłane na Twój adres e-mail.
Zamknij okno, aby wrócić do poprzedniej strony.