Temat tygodnia
Wywiad z Gabrielą Plencler-Borecką, Employer Branding Process Lead w Capgemini Polska.
Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
PwC Service Delivery Center

Utwórz powiadomienie
dla tego pracodawcy

Utwórz powiadomienie
dla tego pracodawcy

O firmie

Jako PwC Service Delivery Center jesteśmy jedną z największych firm w branży BPO/SSC w Polsce i na rynku lokalnym. Wspieramy ponad 70 globalnych procesów w ramach sieci PwC w obszarze wsparcia audytu finansowego (Assurance), podatków od osób prawnych (Corporate Tax), podatków od osób fizycznych (Personal Tax) oraz procesów księgowych i HR (Internal Firm Services). W naszych dwóch biurach, zlokalizowanych w Katowicach i Opolu, pracuje blisko 2000 pracowników dostarczających usługi do około 50 biur PwC na świecie.

 

DLACZEGO WARTO DOŁĄCZYĆ DO NAS?

Różnorodne możliwości rozwoju.

Pracodawca wspierający rozwój umiejętności technicznych, miękkich oraz liderskich. Oferuje udział w wielowymiarowych projektach oraz globalnych procesach jednocześnie dając możliwość na awans zawodowy czy zmianę obszaru pracy i zadań poprzez wewnętrzne rekrutacje. 

Przyjazne i wspierające środowisko pracy.

Firma dbająca o dobre relacje pomiędzy pracownikami, a także o komfortowe warunki pracy.

Kultura ciągłego doskonalenia.

Organizacja ceniąca innowacyjne i nietuzinkowe podejście, dająca pracownikom realny wpływ na wdrażanie własnych pomysłów. 

Pewne miejsce pracy.

Organizacja ceniąca innowacyjne i nietuzinkowe podejście, dająca pracownikom realny wpływ na wdrażanie własnych pomysłów. 

PwC Service Delivery Center poszukuje

  • Studentów i absolwentów różnorodnych specjalizacji i kierunków studiów,
  • Pracowników doświadczonych w obszarze m.in finansów lub podatków,
  • Osób zainteresowanych dalszym rozwojem osobistym z pasją do języków obcych.

ETAPY REKRUTACJI:
 

Dokładamy wszelkich starań, aby proces rekrutacyjny przebiegał na jak najwyższym poziomie. Jeśli jesteś zainteresowany pracą w PwC Service Delivery Center aplikuj za pośrednictwem strony internetowej www.pwc.pl/sdc

W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych Pracowników i Kandydatów prowadzimy proces rekrutacji online, z zachowaniem najwyższych standardów oraz z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.

ETAP 1

APLIKACJA

Zaaplikuj na ofertę pracy, która Cię interesuje.Jeśli Twoje umiejętności będą zgodne z naszymi oczekiwaniami, otrzymasz zaproszenie do kolejnego etapu rekrutacji.

 

Wskazówki

  • Zwróć uwagę na jakość wysyłanych dokumentów i estetykę aplikacji (CV),
  • Nie zapomnij przekazać nam informacji na temat ukończonych szkoleń, kursów czy znajomości języków obcych,
  • Powiedz nam o swoim wykształceniu i doświadczeniach zawodowych,
  • Podziel się swoimi pasjami i mocnymi stronami.

 

ETAP 2:

ROZMOWA TELEFONICZNA

Porozmawiamy o Twojej motywacji, kluczowych umiejętnościach oraz zweryfikujemy poziom znajomości języków obcych. 

 

Wskazówki

  • Przed rozmową telefoniczną upewnij się, że zapoznałeś(-aś) się z informacjami na temat naszej firmy,
  • Zastanów się jakie kompetencje oraz wiedza mogą być ważne pod kątem stanowiska, na które aplikujesz i przypomnij sobie sytuacje, w których mogłeś(-aś) wykorzystać posiadane umiejętności,
  • Zastanów się jakie pytania chciał(a)byś zadać rekruterowi.

 

ETAP 3:

SPOTKANIE W NASZEJ FIRMIE/ W FORMIE ONLINE

Jeżeli rozmowa telefoniczna przebiegnie pomyślnie zostaniesz zaproszony(-a) na spotkanie, podczas którego w zależności od stanowiska na jakie aplikujesz, będziesz mógł/mogła się sprawdzić w różnych obszarach, tj.:

  • testy językowe i analityczne,
  • rozmowa z osobami zarządzającymi danym zespołem,
  • zadanie grupowe.

BENEFITY:

W PwC Service Delivery Center w sposób świadomy i kompleksowy podchodzimy do obszaru benefitów pozapłacowych. Jako organizacja na bieżąco analizujemy naszą ofertę, jak również poddajemy pod ocenę naszym pracownikom. 

Oferta benefitów pozapłacowych podzielona jest na kilka obszarów:

Dla nowych pracowników:

  • Pakiet wdrożeniowy - szkolenie wprowadzające dla nowych pracowników, kompleksowe szkolenia merytoryczne,
  • Wsparcie opiekuna (buddy'ego).

Program BeWell@PwCSDC:

  • stałe aktywności wellbeingowe i cyklicznie organizowane eventy,
  • platforma edukacyjna,
  • kompleksowa opieka medyczna (w tym rozszerzona opieka stomatologiczna),
  • wsparcie psychologiczne,
  • konsultacje specjalistyczne,
  • dodatkowe ubezpieczenia,
  • kluby sportowe,
  • możliwość skorzystania z karty MultiSport.

Dla rodziców i kobiet w ciąży:

  • Dodatkowe punkty w ramach platformy MultiKafeteria umożliwiające korzystanie z bonów/voucherów np. do sklepów/kin/teatrów z okazji narodzin dziecka i Dnia Dziecka,
  • Upominek z okazji narodzin dziecka - Paczka dla Malucha,
  • Mikołajki dla dzieci pracowników,
  • Dla kobiet w ciąży pierwszeństwo w planowaniu urlopów, dostosowanie stanowiska pracy i świeże soki każdego dnia.

Nagrody i uznanie:

  • Nagroda jubileuszowa 5-10-15 uzależniona od stażu pracy,
  • Płatny program poleceń pracowników,
  • Nagrody uznaniowe.

Wspierające rozwój i zmianę:

  • Szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, technicznych oraz nowoczesne platformy szkoleniowe,
  • Możliwość dofinansowania do kursów w szkołach językowych oraz na platformie on line jak również skorzystania z intensywnego kursu językowego w czasie pracy,
  • Biblioteka pracownicza - książki, czasopisma, ebooki, audiobooki,
  • Możliwość uzyskania dofinansowania do kwalifikacji zawodowych,
  • Portal do zgłaszania usprawnień.

Środowisko pracy:

  • Hybrydowy model pracy,
  • Możliwość pracy na część etatu w określonych przypadkach,
  • Spotkania integracyjne,
  • Ergonomiczna i nowoczesna przestrzeń biurowa,
  • Transparentna komunikacja - coroczne wydarzenia podsumowujące osiągnięcia firmy(Town Hall Meeting) intranet szyty na miarę,
  • Działania z zakresu CSR, możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy.

Dodatkowo:

  • Dedykowane zniżki dla pracowników,
  • Platforma MultiKafeteria, w ramach której można korzystać z bonów/voucherów np. do sklepów, restauracji, kin/teatrów, stacji paliw, na kursy językowe czy wakacje,
  • Program Bike2Work oraz miejsca parkingowe dla rowerów,
  • Możliwość skorzystania z kilkumiesięcznej przerwy w pracy (tzw. Urlopu Sabbatical) po spełnieniu określonych warunków.

Oferty pracy

29.11.2021
PwC Service Delivery Center
PwC Service Delivery Center
Katowice, śląskie
Audyt, Księgowość, BPO/SSC, Analiza
angielski
REKRUTACJA ZDALNA
29.11.2021
PwC Service Delivery Center
PwC Service Delivery Center
Katowice, śląskie
Audyt, BPO/SSC, Analiza
angielski
REKRUTACJA ZDALNA
29.11.2021
PwC Service Delivery Center
PwC Service Delivery Center
Katowice, śląskie
Audyt, Księgowość, BPO/SSC, Analiza
angielski
REKRUTACJA ZDALNA

Kontakt

PwC Service Delivery Center

ul. Chorzowska 152
40-101 Katowice