Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
PwC Service Delivery Center

Utwórz powiadomienie
dla tego pracodawcy

Utwórz powiadomienie
dla tego pracodawcy

O firmie

Jako PwC Service Delivery Center jesteśmy jedną z największych firm w branży BPO/SSC w Polsce i na rynku lokalnym. Wspieramy kilkadziesiąt globalnych procesów w ramach sieci PwC w obszarze wsparcia audytu finansowego (Assurance), podatków od osób prawnych (Corporate Tax) czy procesów księgowych i HR (Internal Firm Services). Nasze dwa biura zlokalizowane są w Katowicach i Opolu, gdzie na co dzień dostarczamy usługi dla około 50 terytoriów na świecie.

DLACZEGO WARTO DOŁĄCZYĆ DO NAS?

Różnorodne możliwości rozwoju.

Pracodawca wspierający rozwój umiejętności technicznych, miękkich oraz liderskich. Oferuje udział w wielowymiarowych projektach oraz globalnych procesach jednocześnie dając możliwość na awans zawodowy czy zmianę obszaru pracy i zadań poprzez wewnętrzne rekrutacje. 

Przyjazne i wspierające środowisko pracy.

Firma dbająca o dobre relacje pomiędzy pracownikami, a także o komfortowe warunki pracy. 

Kultura ciągłego doskonalenia.

Organizacja ceniąca innowacyjne i nietuzinkowe podejście, dająca pracownikom realny wpływ na wdrażanie własnych pomysłów. 

Pewne miejsce pracy.

PwC Service Delivery Center to jeden z największych pracodawców w branży BPO/SSC w Polsce i na rynku lokalnym. Tworzymy stabilne miejsca pracy. 

PwC Service Delivery Center poszukuje

  • studentów i absolwentów różnorodnych specjalizacji i kierunków studiów,
  • pracowników doświadczonych w obszarze m.in finansów lub podatków,
  • osób zainteresowanych dalszym rozwojem osobistym z pasją do języków obcych.

ETAPY REKRUTACJI:

Dokładamy wszelkich starań, aby proces rekrutacyjny przebiegał na jak najwyższym poziomie. Jeśli jesteś zainteresowany pracą w PwC Service Delivery Center aplikuj za pośrednictwem strony internetowej www.pwc.pl/sdc

W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych Pracowników i Kandydatów prowadzimy proces rekrutacji online, z zachowaniem najwyższych standardów oraz z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.

ETAP 1

APLIKACJA

Zaaplikuj na ofertę pracy, która Cię interesuje.Jeśli Twoje umiejętności będą zgodne z naszymi oczekiwaniami, otrzymasz zaproszenie do kolejnego etapu rekrutacji. 

Wskazówki

  • zwróć uwagę na jakość wysyłanych dokumentów i estetykę aplikacji (CV),
  • nie zapomnij przekazać nam informacji na temat ukończonych szkoleń, kursów czy znajomości języków obcych,
  • powiedz nam o swoim wykształceniu i doświadczeniach zawodowych,
  • podziel się swoimi pasjami i mocnymi stronami.

ETAP 2:

ROZMOWA TELEFONICZNA

Porozmawiamy o Twojej motywacji, kluczowych umiejętnościach oraz zweryfikujemy poziom znajomości języków obcych. 

Wskazówki

  • przed rozmową telefoniczną upewnij się, że zapoznałeś(-aś) się z informacjami na temat naszej firmy,
  • zastanów się jakie kompetencje oraz wiedza mogą być ważne pod kątem stanowiska, na które aplikujesz i przypomnij sobie sytuacje, w których mogłeś(-aś) wykorzystać posiadane umiejętności,
  • zastanów się jakie pytania chciał(a)byś zadać rekruterowi.

ETAP 3:

SPOTKANIE W NASZEJ FIRMIE/ W FORMIE ONLINE

Jeżeli rozmowa telefoniczna przebiegnie pomyślnie zostaniesz zaproszony(-a) na spotkanie, podczas którego w zależności od stanowiska na jakie aplikujesz, będziesz mógł/mogła się sprawdzić w różnych obszarach, tj.:

  • testy językowe i analityczne,
  • rozmowa z osobami zarządzającymi danym zespołem,
  • zadanie grupowe.

BENEFITY:

W PwC Service Delivery Center w sposób świadomy i kompleksowy podchodzimy do obszaru benefitów pozapłacowych. Jako organizacja na bieżąco analizujemy naszą ofertę, jak również poddajemy pod ocenę naszym pracownikom.

Oferta benefitów pozapłacowych podzielona jest na kilka obszarów:

Dla nowych pracowników:

  • pakiet wdrożeniowy - szkolenie wprowadzające dla nowych pracowników, kompleksowe szkolenia merytoryczne,
  • wsparcie opiekuna (buddy'ego)

Program BeWell@PwCSDC:

  • stałe aktywności wellbeingowe i cyklicznie organizowane eventy,
  • platforma edukacyjna,
  • kompleksowa opieka medyczna (w tym swoboda leczenia rozszerzona opieka stomatologiczna),
  • konsultacje specjalistyczne, 
  • kluby sportowe,
  • świeże owoce w biurze.

Dla rodziców i kobiet w ciąży:

  • dodatkowe punkty w ramach platformy MultiKafeteria umożliwiające korzystanie z bonów/voucherów np. do sklepów/kin/teatrów z okazji narodzin dziecka i Dnia Dziecka,
  • upominek z okazji narodzin dziecka - Paczka dla Malucha,
  • mikołajki dla dzieci pracowników,
  • dla kobiet w ciąży pierwszeństwo w planowaniu urlopów, dostosowanie stanowiska pracy i świeże soki każdego dnia.

Nagrody i uznanie:

  • nagroda jubileuszowa 5-10-15 uzależniona od stażu pracy,
  • płatny program poleceń pracowników,
  • nagrody uznaniowe.

Wspierające rozwój i zmianę:

  • szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, technicznych oraz nowoczesne platformy szkoleniowe,
  • możliwość dofinansowania do kursów w szkołach językowych oraz na platformie on line jak również skorzystania z intensywnego kursu językowego w czasie pracy,
  • biblioteka pracownicza - książki, czasopisma, ebooki, audiobooki,
  • możliwość uzyskania dofinansowania do kwalifikacji zawodowych,
  • portal do zgłaszania usprawnień.

Środowisko pracy:

  • hybrydowy model pracy (praca minimum 2 dni w tygodniu z biura),
  • możliwość pracy na część etatu w określonych przypadkach,
  • spotkania integracyjne,
  • ergonomiczna i nowoczesna przestrzeń biurowa,
  • otwarta i transparentna komunikacja,
  • działania z zakresu CSR, możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy. 

Dodatkowo:

  • możliwość korzystania ze specjalnych zniżek dedykowanych pracownikom PwC Service Delivery Center,
  • platforma kafeteryjna, w ramach której można korzystać z szerokiej oferty e-voucherów i/lub karty MultiSport,
  • możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego, obejmującego swoim zakresem zdrowie i życie ubezpieczonego pracownika oraz zgłoszonych członków jego rodziny,
  • program Bike2Work oraz miejsca parkingowe dla rowerów,
  • po spełnieniu określonych warunków możliwość skorzystania z kilkumiesięcznej przerwy w pracy (Urlop Sabbatical 4-3-2-1),
  • miejsce parkingowe współfinansowane przez firmę dla osób zatrudnionych na stanowisku Młodszego Menedżera i wyższym,
  • możliwość skorzystania z leasingu samochodu dla osób zatrudnionych na stanowisku Menedżera i wyższym.

Oferty pracy

...
24.04.2024
...
PwC Service Delivery Center
PwC Service Delivery Center
Katowice, śląskie
Audyt, BPO/SSC, Analiza
angielski, francuski
REKRUTACJA ZDALNA
...
24.04.2024
...
PwC Service Delivery Center
PwC Service Delivery Center
Katowice, śląskie
Księgowość, BPO/SSC, Analiza
angielski
REKRUTACJA ZDALNA
...
24.04.2024
...
PwC Service Delivery Center
PwC Service Delivery Center
Katowice, śląskie
Podatki, BPO/SSC, Analiza
angielski
REKRUTACJA ZDALNA

Kontakt

PwC Service Delivery Center
al. Walentego Roździeńskiego 1b
40-202 Katowice