Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
PwC Service Delivery Center

Utwórz powiadomienie
dla tego pracodawcy

Utwórz powiadomienie
dla tego pracodawcy

O firmie

PwC Service Delivery Center (SDC) to jedna z największych firm w branży BPO/SSC w Polsce i na rynku lokalnym. Firma wspiera ponad 70 globalnych procesów w ramach sieci PwC w obszarze wsparcia audytu finansowego (Assurance), podatków (Tax) czy procesów księgowych i HR (Internal Firm Services). PwC Service Delivery Center to dwa biura, zlokalizowane w Katowicach i w Opolu oraz ponad 2000 pracowników, dostarczających usługi do około 50 biur PwC na świecie.

Nagradzany pracodawca

CEE Shared Services and Outsourcing Awards 2018
Gazele Biznesu 2017

 

DLACZEGO WARTO DOŁĄCZYĆ DO NAS?

Różnorodne możliwości rozwoju.

Pracodawca wspierający rozwój umiejętności technicznych, miękkich oraz liderskich. Oferuje udział w wielowymiarowych projektach oraz globalnych procesach jednocześnie dając możliwość na awans zawodowy czy zmianę obszaru pracy i zadań poprzez wewnętrzne rekrutacje.

Przyjazne i wspierające środowisko pracy.

Firma dbająca o dobre relacje pomiędzy pracownikami, a także o komfortowe warunki pracy.

Kultura ciągłego doskonalenia.

Organizacja ceniąca innowacyjne i nietuzinkowe podejście, dająca pracownikom realny wpływ na wdrażanie własnych pomysłów.

Pewne miejsce pracy

PwC Service Delivery Center to jeden z największych pracodawców w branży BPO/SSC
w Polsce i na rynku lokalnym. Tworzymy stabilne miejsca pracy.

PwC Service Delivery Center poszukuje

  • Studentów i absolwentów różnorodnych specjalizacji i kierunków studiów
  • Pracowników doświadczonych w obszarze m.in finansów lub podatków
  • Osób zainteresowanych dalszym rozwojem osobistym z pasją do języków obcych

ETAPY REKRUTACJI:
 

ETAP 1

APLIKACJA

Jeśli Twoje umiejętności będą zgodne z naszymi oczekiwaniami, otrzymasz zaproszenie do kolejnego etapu rekrutacji.

 

Wskazówki

  • Zwróć uwagę na jakość wysyłanych dokumentów i estetykę aplikacji (CV)
  • Nie zapomnij przekazać nam informacji na temat ukończonych szkoleń, kursów czy znajomości języków obcych
  • Powiedz nam o swoim wykształceniu i doświadczeniach zawodowych
  • Podziel się swoimi pasjami i mocnymi stronami

 

ETAP 2:

ROZMOWA TELEFONICZNA

Porozmawiamy o Twojej motywacji, kluczowych umiejętnościach oraz zweryfikujemy poziom znajomości języków obcych.

 

Wskazówki

  • Przed rozmową telefoniczną upewnij się, że zapoznałeś(-aś) się z informacjami na temat naszej firmy
  • Zastanów się jakie kompetencje oraz wiedza mogą być ważne pod kątem stanowiska, na które aplikujesz i przypomnij sobie sytuacje, w których mogłeś(-aś) wykorzystać posiadane umiejętności
  • Zastanów się jakie pytania chciał(a)byś zadać rekruterowi

 

ETAP 3:

SPOTKANIE W NASZEJ FIRMIE

Jeżeli rozmowa telefoniczna przebiegnie pomyślnie zostaniesz zaproszony(-a) na spotkanie, podczas którego w zależności od stanowiska na jakie aplikujesz, będziesz mógł/mogła się sprawdzić w różnych obszarach, tj.:

  • testy językowe i analityczne
  • rozmowa z osobami zarządzającymi danym zespołem
  • zadanie grupowe

BENEFITY:

PwC Service Delivery Center w sposób świadomy i kompleksowy podchodzi do obszaru benefitów pozapłacowych. Jako organizacja na bieżąco analizujemy naszą ofertę, jak również poddajemy pod ocenę naszym pracownikom.

84% pracowników naszego Centrum ocenia naszą ofertę benefitów pozapłacowych dobrze. Jest to dowód na to, że oferowane benefity obejmują wiele grup docelowych, jak również odpowiadają na potrzeby pracowników na każdym etapie życia osobistego, jak również zawodowego.

Oferta benefitów pozapłacowych podzielona jest na kilka obszarów:

Dla nowych pracowników:

  • Pakiet wdrożeniowy - szkolenie wprowadzające dla nowych pracowników, kompleksowe szkolenia merytoryczne
  • Wsparcie opiekuna (buddy'ego)

Program Care & Wellness:

  • Kompleksowa opieka medyczna dla każdego pracownika i najbliższych członków rodziny, (dedykowani opiekunowie, standardy dostępności, swoboda leczenia, ubezpieczenie w podróży)
  • Aktywności w ramach Wellness Weeks – konsultacje ze specjalistami, masaże, warsztaty
  • Możliwość skorzystania z pakietu MultiSport w ramach platformy MultiKafeteria,
  • Aktywności sportowe (drużyny piłki nożnej i koszykówki w Silesian Business League, Soccer events, Klub Biegacza)
  • Codzienne dostawy świeżych owoców i warzyw do biura
  • Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego obejmującego swoim zakresem życie i zdrowie ubezpieczonego pracownika oraz zgłoszonych członków jego rodziny

Dla rodziców i kobiet w ciąży:

  • Dodatkowe punkty w ramach platformy MultiKafeteria umożliwiające korzystanie
  • z bonów/voucherów np. do sklepów/kin/teatrów z okazji narodzin dziecka i Dnia Dziecka
  • Upominek z okazji narodzin dziecka - Pakiet dla maluszka
  • Mikołajki dla dzieci pracowników
  • Możliwość pracy z domu oraz elastyczny czas pracy zależnie od potrzeb biznesowych
  • i pracownika
  • Dla kobiet w ciąży pierwszeństwo w planowaniu urlopów, dostosowanie stanowiska pracy i świeże soki każdego dnia

Nagrody i uznanie:

  • Nagroda jubileuszowa 5-10-15 uzależniona od stażu pracy
  • Akcja Rekomendacja: płatny program poleceń pracowników
  • Nagrody uznaniowe

Wspierające rozwój i zmianę:

  • Szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, technicznych oraz nowoczesne platformy szkoleniowe
  • Możliwość dofinansowania do kursów w szkołach językowych oraz na platformie on line jak również skorzystania z intensywnego kursu językowego w czasie pracy
  • Biblioteka pracownicza - książki, czasopisma, ebooki, audiobooki
  • Możliwość uzyskania dofinansowania do kwalifikacji zawodowych
  • Program Talent Management
  • Portal do zgłaszania usprawnień

Środowisko pracy:

  • Możliwość pracy z domu i elastyczny czas pracy zależnie od potrzeb biznesowych
  • i pracownika
  • Możliwość pracy na część etatu w określonych przypadkach
  • Imprezy integracyjne (Carnival Party, Away Day), wyjścia zespołowe oraz wieczory kinowe
  • Ergonomiczna i nowoczesna przestrzeń biurowa
  • Otwarta komunikacja - coroczne wydarzenia podsumowujące osiągnięcia firmy
  • (Town Hall Meeting), ekrany informacyjne w przestrzeni biurowej, intranet szyty na miarę
  • Działania z zakresu CSR, możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy

Dodatkowo:

  • Zniżki dedykowane dla pracowników PwC
  • Platforma MultiKafeteria w ramach której można korzystać z bonów/voucherów
  • np. do sklepów, restauracji, kin/teatrów, stacji paliw, na kursy językowe czy wakacje
  • Program Bike2Work oraz miejsca parkingowe dla rowerów
  • Możliwość skorzystania z kilkumiesięcznej przerwy w pracy (tzw. urlopu sabbatical) po spełnieniu określonych warunków

Oferty pracy

26.01.2020
PwC Service Delivery Center
PwC Service Delivery Center
Katowice, śląskie
Podatki, Księgowość, BPO/SSC
angielski, niemiecki
23.01.2020
PwC Service Delivery Center
PwC Service Delivery Center
Katowice, śląskie
Audyt, BPO/SSC, Analiza
angielski
23.01.2020
PwC Service Delivery Center
PwC Service Delivery Center
Katowice, śląskie
Podatki, Księgowość, BPO/SSC
angielski

Kontakt

PwC Service Delivery Center

ul. Chorzowska 152
40-101 Katowice