Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
PwC Service Delivery Center

Utwórz powiadomienie
dla tego pracodawcy

Utwórz powiadomienie
dla tego pracodawcy

O firmie

PwC Service Delivery Center (SDC) to jedna z największych firm w branży BPO/SSC w Polsce i na rynku lokalnym. Firma wspiera ponad 70 globalnych procesów w ramach sieci PwC w obszarze wsparcia audytu finansowego (Assurance), podatków (Tax) czy procesów księgowych i HR (Internal Firm Services). PwC Service Delivery Center to dwa biura, zlokalizowane w Katowicach i w Opolu oraz ponad 2000 pracowników, dostarczających usługi do około 50 biur PwC na świecie.

Nagradzany pracodawca

CEE Shared Services and Outsourcing Awards 2018
Gazele Biznesu 2017

 

DLACZEGO WARTO DOŁĄCZYĆ DO NAS?

Różnorodne możliwości rozwoju.

Pracodawca wspierający rozwój umiejętności technicznych, miękkich oraz liderskich. Oferuje udział w wielowymiarowych projektach oraz globalnych procesach jednocześnie dając możliwość na awans zawodowy czy zmianę obszaru pracy i zadań poprzez wewnętrzne rekrutacje.

Przyjazne i wspierające środowisko pracy.

Firma dbająca o dobre relacje pomiędzy pracownikami, a także o komfortowe warunki pracy.

Kultura ciągłego doskonalenia.

Organizacja ceniąca innowacyjne i nietuzinkowe podejście, dająca pracownikom realny wpływ na wdrażanie własnych pomysłów.

Pewne miejsce pracy

PwC Service Delivery Center to jeden z największych pracodawców w branży BPO/SSC
w Polsce i na rynku lokalnym. Tworzymy stabilne miejsca pracy.

PwC Service Delivery Center poszukuje

  • Studentów i absolwentów różnorodnych specjalizacji i kierunków studiów
  • Pracowników doświadczonych w obszarze m.in finansów lub podatków
  • Osób zainteresowanych dalszym rozwojem osobistym z pasją do języków obcych

ETAPY REKRUTACJI:
 

ETAP 1

APLIKACJA

Jeśli Twoje umiejętności będą zgodne z naszymi oczekiwaniami, otrzymasz zaproszenie do kolejnego etapu rekrutacji.

 

Wskazówki

  • Zwróć uwagę na jakość wysyłanych dokumentów i estetykę aplikacji (CV)
  • Nie zapomnij przekazać nam informacji na temat ukończonych szkoleń, kursów czy znajomości języków obcych
  • Powiedz nam o swoim wykształceniu i doświadczeniach zawodowych
  • Podziel się swoimi pasjami i mocnymi stronami

 

ETAP 2:

ROZMOWA TELEFONICZNA

Porozmawiamy o Twojej motywacji, kluczowych umiejętnościach oraz zweryfikujemy poziom znajomości języków obcych.

 

Wskazówki

  • Przed rozmową telefoniczną upewnij się, że zapoznałeś(-aś) się z informacjami na temat naszej firmy
  • Zastanów się jakie kompetencje oraz wiedza mogą być ważne pod kątem stanowiska, na które aplikujesz i przypomnij sobie sytuacje, w których mogłeś(-aś) wykorzystać posiadane umiejętności
  • Zastanów się jakie pytania chciał(a)byś zadać rekruterowi

 

ETAP 3:

SPOTKANIE W NASZEJ FIRMIE

Jeżeli rozmowa telefoniczna przebiegnie pomyślnie zostaniesz zaproszony(-a) na spotkanie, podczas którego w zależności od stanowiska na jakie aplikujesz, będziesz mógł/mogła się sprawdzić w różnych obszarach, tj.:

  • testy językowe i analityczne
  • rozmowa z osobami zarządzającymi danym zespołem
  • zadanie grupowe

Oferty pracy

17.08.2019
PwC Service Delivery Center
PwC Service Delivery Center
Katowice, śląskie
BPO/SSC
angielski
13.08.2019
PwC Service Delivery Center
PwC Service Delivery Center
Katowice, śląskie
Podatki, Księgowość, BPO/SSC
angielski
10.08.2019
PwC Service Delivery Center
PwC Service Delivery Center
Katowice, śląskie
Podatki, Księgowość, BPO/SSC
angielski

Kontakt

PwC Service Delivery Center

ul. Chorzowska 152
40-101 Katowice