Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
PwC Service Delivery Center

Utwórz powiadomienie
dla tego pracodawcy

Utwórz powiadomienie
dla tego pracodawcy

O firmie

Jako PwC Service Delivery Center jesteśmy jedną z największych firm w branży BPO/SSC w Polsce i na rynku lokalnym. Wspieramy kilkadziesiąt globalnych procesów w ramach sieci PwC w obszarze wsparcia audytu finansowego (Assurance), podatków (Tax) czy procesów księgowych i HR (Internal Firm Services). Nasze dwa biura zlokalizowane są w Katowicach i Opolu, gdzie na co dzień dostarczamy usługi dla około 50 terytoriów na świecie.

DLACZEGO WARTO DOŁĄCZYĆ DO NAS?

Różnorodne możliwości rozwoju.

Pracodawca wspierający rozwój umiejętności technicznych, miękkich oraz liderskich. Oferuje udział w wielowymiarowych projektach oraz globalnych procesach jednocześnie dając możliwość na awans zawodowy czy zmianę obszaru pracy i zadań poprzez wewnętrzne rekrutacje. 

Przyjazne i wspierające środowisko pracy.

Firma dbająca o dobre relacje pomiędzy pracownikami, której fundamentem jest praca zespołowa. Umożliwia korzystanie z autorskiego programu wellbeingowego - BeWell@PwCSDC oraz komfortowych warunków pracy w nowoczesnych przestrzeniach biurowych.

Kultura ciągłego doskonalenia.

Organizacja ceniąca innowacyjne i nietuzinkowe podejście, dająca pracownikom realny wpływ na wdrażanie własnych pomysłów. 

Pewne miejsce pracy.

PwC Service Delivery Center to jeden z największych pracodawców w branży BPO/SSC w Polsce i na rynku lokalnym, gwarantujący stabilne zatrudnienie. 

ETAPY REKRUTACJI:

Dokładamy wszelkich starań, aby proces rekrutacyjny przebiegał na jak najwyższym poziomie. Jeśli jesteś zainteresowany pracą w PwC Service Delivery Center aplikuj za pośrednictwem strony internetowej www.pwc.pl/sdc

Proces rekrutacji prowadzimy online, z zachowaniem najwyższych standardów oraz z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.

ETAP 1

APLIKACJA

Aplikuj online, wysyłając do nas swoje CV. Jeśli Twoje umiejętności będą zgodne z naszymi oczekiwaniami, otrzymasz zaproszenie do kolejnego etapu rekrutacji.

Wskazówki

  • Zwróć uwagę na jakość wysyłanych dokumentów i estetykę aplikacji (CV).
  • Nie zapomnij przekazać nam informacji na temat ukończonych szkoleń, kursów czy znajomości języków obcych.
  • Powiedz nam o swoim wykształceniu i doświadczeniach zawodowych.
  • Podziel się swoimi pasjami i mocnymi stronami.

ETAP 2:

ROZMOWA TELEFONICZNA

Porozmawiamy o Twojej motywacji, kluczowych umiejętnościach oraz zweryfikujemy poziom znajomości języków obcych.

Wskazówki

  • Przed rozmową telefoniczną upewnij się, że zapoznałeś(-aś) się z informacjami na temat naszej firmy.
  • Zastanów się jakie kompetencje oraz wiedza mogą być ważne pod kątem stanowiska, na które aplikujesz i przypomnij sobie sytuacje, w których mogłeś(-aś) wykorzystać posiadane umiejętności.
  • Zastanów się jakie pytania chciał(a)byś zadać rekruterowi.

ETAP 3:

TESTY I SPOTKANIA W FORMULE ONLINE

Podczas kolejnego etapu, sprawdzisz się w różnych obszarach, takich jak: testy językowe i analityczne, rozmowa z osobami zarządzającymi danym zespołem i/lub zadanie grupowe.

Wskazówki

  • Dress code: chociaż na co dzień preferujemy styl smart casual, spotkanie rekrutacyjne traktujemy jako spotkanie biznesowe i to właśnie taki strój zalecamy.
  • Przed rozpoczęciem wideorozmowy sprawdź, czy posiadasz działający mikrofon i kamerę, a także stabilność łącza internetowego.
  • Zadbaj o neutralną przestrzeń, aby móc swobodnie rozmawiać z przedstawicielami firmy.

BENEFITY:

W PwC Service Delivery Center w sposób świadomy i kompleksowy podchodzimy do obszaru benefitów pozapłacowych. Jako organizacja na bieżąco analizujemy naszą ofertę, jak również poddajemy pod ocenę naszym pracownikom.

Oferta benefitów pozapłacowych podzielona jest na kilka obszarów:

Dla nowych pracowników:

  • pakiet wdrożeniowy - szkolenie wprowadzające dla nowych pracowników, kompleksowe szkolenia merytoryczne,
  • wsparcie opiekuna (Buddy Program).

Program BeWell@PwCSDC:

  • stałe aktywności wellbeingowe i cyklicznie organizowane eventy,
  • Wellbeing Room w biurze,
  • platforma edukacyjna,
  • konsultacje specjalistyczne,
  • kluby sportowe,
  • świeże owoce w biurze.

Dla rodziców i kobiet w ciąży:

  • dodatkowe punkty w ramach platformy kafeteryjnej z okazji narodzin dziecka i świąt okolicznościowych,
  • upominek z okazji narodzin dziecka - Paczka dla Malucha,
  • prezenty dla dzieci z okazji mikołajek,
  • pokoje rodzica w biurze.

Nagrody i wyróżnienia pracowników:

  • nagroda jubileuszowa 5-10-15 uzależniona od stażu pracy,
  • płatny Program Rekomendacji Pracowników,
  • nagrody uznaniowe dla pracowników.

Wsparcie rozwoju i zmiany:

  • szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, technicznych oraz nowoczesne platformy szkoleniowe,
  • Akademia językowa obejmująca intensywne kursy upskillingowe, indywidualne konwersacje oraz zniżki do szkół językowych,
  • biblioteka pracownicza - książki, czasopisma, ebooki, audiobooki,
  • portal do zgłaszania usprawnień.

Środowisko pracy:

  • hybrydowy model pracy (praca minimum 1 dzień w tygodniu z biura),
  • możliwość pracy na część etatu w określonych przypadkach,
  • spotkania integracyjne,
  • ergonomiczna i nowoczesna przestrzeń biurowa,
  • otwarta i transparentna komunikacja,
  • działania z zakresu CSR, możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy.

Dodatkowe benefity:

  • kompleksowa opieka medyczna dla każdego pracownika i najbliższych członków rodziny (dedykowani opiekunowie, standardy dostępności, ubezpieczenie w podróży),
  • możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego, obejmującego swoim zakresem zdrowie i życie pracownika oraz zgłoszonych członków jego rodziny,
  • możliwość skorzystania z pakietu opieki weterynaryjnej,
  • platforma kafeteryjna, w ramach której można korzystać z szerokiej oferty e-voucherów, a także karty MultiSport,
  • Program Bike2Work oraz miejsca parkingowe dla rowerów,
  • dedykowane seanse filmowe,
  • po spełnieniu określonych warunków możliwość skorzystania z kilkumiesięcznej przerwy w pracy (Urlop Sabbatical 4-3-2-1),
  • możliwość korzystania ze specjalnych zniżek dla pracowników PwC Service Delivery Center.

Oferty pracy

...
19.06.2024
...
PwC Service Delivery Center
PwC Service Delivery Center
Katowice, śląskie
Audyt, BPO/SSC, Analiza
angielski, francuski
REKRUTACJA ZDALNA
...
19.06.2024
...
PwC Service Delivery Center
PwC Service Delivery Center
Katowice, śląskie
Księgowość, BPO/SSC, Analiza
angielski
REKRUTACJA ZDALNA
...
19.06.2024
...
PwC Service Delivery Center
PwC Service Delivery Center
Katowice, śląskie
Podatki, BPO/SSC, Analiza
angielski
REKRUTACJA ZDALNA

Kontakt

PwC Service Delivery Center
al. Walentego Roździeńskiego 1b
40-202 Katowice